Projektkoordinator inom Learning & Development till Pagero

Projektkoordinator inom Learning & Development till Pagero

Är du ute efter nästa steg i karriären och motiveras av att arbeta med koordinering och kompetensutveckling? Har du en bakgrund inom HR eller projektkoordinering? Då kan rollen som Operations Coordinator på Pagero vara något för dig, där fokus ligger på människorna och utvecklingen i organisationen.

Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Pagero.

Om företagetPagero erbjuder ett Smart Business Network som kopplar ihop köpare och säljare världen över för automatiserad och säker kommunikation av affärsdokument (t.ex. ordermeddelanden, fakturor och betalfiler) i enlighet med lokala regler. Pageros öppna nätverk, i kombination med ett stort utbud av appar, hjälper företag att effektivisera sina köp- och säljprocesser samt dra nytta av korrekta och tillförlitliga data. Vårt erbjudande är globalt och är oberoende av företagsstorlek, bransch och affärssystem. Bolaget är marknadsledande och växer i snabb takt. De har idag över 800 anställda fördelat på ett 30-tal kontor runt om i världen med huvudkontor i centrala Göteborg. Pagero befinner sig i en expansiv fas och söker dig som vill vara med på resan! Läs mer om Pagero här: https://www.pagero.se/

ArbetsuppgifterI rollen som Operations Coordinator tillhör du avdelningen Process & Competence Development, med flera kollegor i samma roll som du. Ditt huvudsakliga ansvarsområde är att driva och koordinera olika projekt inom Learning & Development, där din roll är att skapa förbättring och förståelse för initiativ i organisationen. Dessa projekt inbegriper utveckling av onboarding- och offboardingprocesser, kompetensutveckling av befintliga medarbetare, samt utveckling av interna processer och rutiner. Därtill är du, tillsammans med ditt team, ansvarig för koordinering av Pagero Academy som inbegriper introduktion och utbildning för nya medarbetare. Mer konkret innebär det ansvar för schema, vilka personer som ska hålla i dragningar, reseplanering för inresande, samt budget- och kostnadsplanering. Därtill har du en koordinerande roll med flera kontaktytor internt med olika avdelningar och intressenter beroende på aktuella projekt. Du har kontinuerliga avstämningar med ditt team, samt ett planeringsverktyg och ett LMS-system som stöd.
  • Koordinering av projekt inom Learning & Development såsom onbarding, offboarding och kompetensutveckling
  • Ansvar för koordinering och utveckling av interna processer och rutiner
  • Koordinering av utbildningsprogrammet Pagero Academy
  • Samarbete med interna avdelningar
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Eftergymnasial utbildning inom Business Administration, HR eller Projektledning alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet
  • Tidigare arbetslivserfarenhet inom HR och/eller projektkoordinering
  • Flytande kunskaper i Svenska och Engelska, muntligt såväl som skriftligt. Meriterande med kunskap inom övriga språk
  • God systemvana
I rollen har du många sociala kontaktytor, varpå du får energi av att umgås med nya människor. Därtill arbetar du tätt ihop med ditt team och övriga avdelningar, varför det viktigt att du gillar att jobba tillsammans med andra. Som person är du lyhörd och känner av din omgivning, och har lätt för att förstå andras perspektiv. Du förstår att alla uppgifter är lika viktiga, stora som små, och ställer upp där det behövs. När en utmaning dyker upp tänker du direkt på hur det kan lösas, även frågor som inte har ett givet svar. Vidare är du nyfiken och motiveras av att sätta igång och driva projekt framåt. Du är den som ser till att saker blir gjorda och är inte rädd för att ta initiativ. Därtill tar du stort ägandeskap över dina arbetsuppgifter och utför dessa på ett strukturerat sätt. Du är samtidigt flexibel i ditt arbetssätt och kan fatta bra beslut även när det saknas underlag och tydliga riktlinjer.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: HR, learning, utbildning, business, administration, projektledning, project, personalvetare, göteborg, heltid, hybridmodell, IT, tech, koordinering, kompetensutveckling
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!