Orderhanterare / orderadministratör / kundkoordinator / kundtjänst

Orderhanterare / orderadministratör / kundkoordinator / kundtjänst

Motiveras du av kundkontakt och ansvar för att leverera lösningar? Vi söker dig som lockas av att vara länken mellan kunden och företaget i en sammansvetsad organisation.

Om företagetFöretaget är marknadsledande leverantör av fälttjänster inom telekombranschen och arbetar med att bygga, drifta och underhålla samhällskritiska nätinfrastrukturer. De är cirka 55 stycken på avdelningen och ungefär 800 anställda totalt.

ArbetsuppgifterSom orderhanterare och kundtjänstmedarbetare kontaktar du privat- och företagskunder via telefon för att boka tid för installation med en tekniker. Under din arbetsdag koordinerar och samordnar du order för att säkerställa att tekniker har rätt förutsättningar på plats. Du återkopplar även status på order till kund. När du och kund bokat en tid återrapporterar du detta internt, där en kollega till dig samordnar och följer upp teknikernas arbete. Du arbetar i ett sammansvetsat team på fem personer där ni samarbetar för att hantera ordnarna och att ge en bra kundupplevelse. Dina arbetstider är kl. 08.00-16.30, där du en dag i veckan arbetar kl. 09.30-18.00 i samråd med dina kollegor. Detta är ett bemanningsuppdrag som företaget ser långsiktigt på.

Formella krav
  • Gymnasial utbildning
  • Erfarenhet av kundkontakt, gärna över telefon
  • Goda kunskaper i Office-paketet
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska
För att trivas i rollen är du en person som trivs i en miljö där du samarbetar med andra människor. Du har lätt för att se gruppens behov och tänker på helheten i teamet. Du har också en öppenhet för förändringar, där din väl utvecklade anpassningsförmåga hjälper dig hantera förändringar under arbetsdagen. Vidare är du tillmötesgående i ditt bemötande och har ett intresse av att ge god kundservice. Du är också en person som trivs med att skapa och hålla din egen struktur, vilket du har god användning av i miljöer med varierad arbetsbelastning.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Det här är ett konsultuppdrag där du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos företaget. Uppdraget är på heltid och sträcker sig långsiktigt. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att du och företaget trivs med ert samarbete.

Start: Omgående.
Plats: Jonsered.
Lön: Enligt överenskommelse.

Vi vill att du ansöker om tjänsten med CV samt personligt brev, som är riktat mot den aktuella tjänsten.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: orderhanterare, orderadministratör, orderkoordinator, ordermottagare, kundmottagare, kundkoordinator, kundsamordnare, kundbokare, kundtjänst, kundservice, mötesbokare, service, administration, order, heltid, Jonsered, Göteborg
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.