Orderhandläggare sökes till Göteborg

Orderhandläggare sökes till Göteborg

Är du i början av din karriär och är administrativt lagd med erfarenhet från orderhandläggning? Då kan detta vara något för dig!

Om företagetBravura är ett tillväxtföretag och har sedan starten 2008 vuxit till en väletablerad aktör på den svenska marknaden för rekrytering och bemanning. Idag är vi ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige och vi har utsetts till Gasellföretag sex år i rad. Vi arbetar för att stärka företag genom människor och människor genom jobb. Oavsett om du är på väg att byta bransch, ta nästa steg i karriären eller vill komma in på arbetsmarknaden så är vi här för dig. Vi matchar dagligen kandidater med framtida arbetsgivare och letar ständigt efter nya talanger.

Arbetsuppgifter* Administrativa uppgifter
  • Supportera kollegor
  • Ta emot ordrar via telefon och mail
I rollen kommer du att supportera kollegor med exempelvis beställning av telefoni, datorer och andra behörigheter. När en kollega slutar ansvarar du för att ta bort denne från behörigheter och interna inkorgar. Du ansvarar också för beställning av nytt material till nyanställd kollega. Du är van vid att jobba i olika system och att jobba med flera kontaktytor samtidigt.

Formella krav
Skallkrav:
  • Minst 1 års erfarenhet från orderhanläggning / administration
  • Erfarenhet från kundservice
Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd som konsult hos Bravura och jobbar ute hos kund. Uppdraget är 6 månader med möjlighet till förlängning.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT-support, IT, support, Kundtjänst, Helpdesk, Active Directory, AD, Windows 7, Microsoft Office, ärendehanteringssystem, easit bps, artologik helpdesk
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.