Orderadministratör till Telia

Orderadministratör till Telia

Lockas du av att arbeta administrativt? Vill du dessutom arbeta kundnära och tillhöra ett team med god sammanhållning? Vi söker dig till en tjänst som Orderadministratör till ett stort företag i centrala Göteborg.

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på 12 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Telia har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Telia en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företagetTelia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.

ArbetsuppgifterSom orderadministratör tillhör du ett team som ansvarar för logistikflödet av hårdvaruprodukter, både för B2B och B2C. Din roll är att administrera och korrigera orders i syfte att säkerställa en effektiv och korrekt process. Därtill ansvarar du även för att lösa kundärenden och avvikelser som sker i logistikflöden till och från kunden. Du arbetar i flertalet olika interna system och du får därmed möjligheten att utveckla din systemvana. Ärenden varierar i komplexitet, längd och innebörd. Du har goda lösningar och säkerställer nöjda kunder. Här blir du en del av ett team med god sammanhållning och mycket kompetens inom logistik och administration

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Gymnasial utbildning
  • Tidigare arbetslivserfarenhet av administration och/eller kundkontakt
  • Du har god dator- och systemvana
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i en roll som kräver god struktur och en förmåga att prioritera. Du arbetar gärna i team och har lätt för att se gruppen och syftet med helheten. Att arbeta i en händelserik miljö ser du som motiverande och du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt. Du är noggrann och väl medveten om mål och kvalitetsstandard och lägger stor vikt vid att leva upp till dessa. Förväntningar är även att du driver förbättringar, tar action på uppkomna avvikelser och har ett ansvarstagande inom självledarskap.

Övrig information
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: heltid, administratör, administration, ordersupport, kundsupport, logistik, hårdvara, orderadministration, orderhantering, konsult, Göteborg, Telia
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!