Norsktalande Kundsupport / Servicedesk till Gunnebo Nordic AB

Norsktalande Kundsupport / Servicedesk till Gunnebo Nordic AB

Är du en fena på det norska språket? Är du en lösningsfokuserad person som motiveras av att hjälpa andra? Hos Gunnebo Nordic blir du en del av ett glatt och kompetent gäng!

Om företagetGunnebo Nordic AB är det svenska säljbolaget inom Gunnebo koncernen. Gunnebo är en ledande global leverantör av produkter, mjukvara och service inom kontanthantering, entrésäkerhet, kassaskåp & valv samt larm och kameraövervakning till banker, detaljhandel, kollektivtrafik, offentliga och kommersiella byggnader samt industri- och högriskanläggningar. Verksamheten har 5 700 anställda i 33 säljbolag världen över. Gunnebo Nordic har drygt 70 anställda och har sitt huvudkontor i Sisjön, Göteborg.

ArbetsuppgifterI rollen som kundsupport hos Gunnebo Nordic blir du en del av ett team på totalt 20 personer. Du kommer att arbeta mot den norska och svenska marknaden där du tar emot ärenden från kunder via telefon och mail. Ärendena berör företagets produkter och tjänster och kommer främst från butiker men även en mindre del från privatpersoner. Exempel på ärenden är bland annat mottagande av felanmälningar, registrering av serviceordrar och reklamationshantering. Arbetstiderna är förlagda på kontorstid.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Erfarenhet från en kundnära roll
  • God datorvana
  • Obehindrad norska i tal och skrift, samt goda kunskaper i svenska och engelska
Vi tror att du som söker har ett stort intresse för att hjälpa andra, du sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du är öppen inför förändringar och har lätt för att anpassa dig efter nya situationer. Vidare trivs du i en roll där arbetsbelastningen varierar och har förmågan att hålla både tempo och kvalitet. Slutligen tror vi att du är strukturerad i ditt arbetssätt och har förmågan att prioritera rätt saker.

Övrig information
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, där du anställs direkt hos Gunnebo Nordic AB. Bravura och Gunnebo Nordic ABs önskemål är att alla frågor, samtal och mail kring tjänsten och rekryteringsprocessen processen går till Bravura.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundsupport, orderhanterare, support, order, kund, service, kundservice, administration, norska, kunder, heltid, Göteborg
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.