Kundsupport / orderhanterare / logistik

Kundsupport / orderhanterare / logistik

Motiveras du av kundkontakt och ansvar för att leverera lösningar? Vi söker dig som lockas av att vara länken mellan kunden och företaget i en sammansvetsad organisation.

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Axess Logistics har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Bravura och Axess Logistics önskemål är att alla frågor, samtal och mail kring tjänsten och rekryteringsprocessen går till Bravura.

Om företagetAxess Logistics är en ledande leverantör på den skandinaviska marknaden inom totallösningar för biltransport. De erbjuder skräddarsydda logistiklösningar och anpassning av bilar inom billogistik. Deras kunder är generalagenter och återförsäljare inom import utav fordon, nya som begagnade. Här värdesätts kvalitet och effektivitet, alltid med kundens behov i fokus. Du ingår i företagets centrala contact center i Göteborg där du tillsammans med sex kollegor arbetar för att vara Sveriges bästa kundsupport.

ArbetsuppgifterI rollen som kundsupport är ditt huvudsakliga ansvarsområde kundkommunikation och orderhantering. Dina arbetsuppgifter består bland annat av hantering utav förfrågningar, systemadministration och kundkontakt över telefon, mail och chatt. Under din arbetsdag koordinerar och samordnar du order för att säkerställa att processer och överenskommelser enligt avtal säkerställs. Du har stora kontaktytor och samarbetar med andra avdelningar internt. Du återkopplar även status på order till kund. Här ingår du i ett team på sex personer där ni samarbetar för att hantera ordnarna och att ge en bra kundupplevelse. Arbetstiden är klockan 08.00-16.30 vardagar.

Formella krav
  • Gymnasial utbildning och arbetslivserfarenhet inom kundservice och administrativt arbete
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska samt behärskar engelska
  • God datavana
  • Meriterande är erfarenhet inom logistik samt kunskaper i norska språket
För att trivas i rollen är du en person som tycker om att samarbetar med andra människor. Du har lätt för att se andras behov och tänker på helheten där kunden står i fokus. Du har också en öppenhet för förändringar, där din väl utvecklade anpassningsförmåga hjälper dig hantera förändringar under arbetsdagen. Vidare är du tillmötesgående i ditt bemötande och har ett intresse av att ge god kundservice. Du är också en person som är mån om att hålla hög noggrannhet i dit arbete och trivs med att skapa och hålla din egen struktur, vilket du har god användning av i miljöer med varierad arbetsbelastning.

Övrig information
Start: Januari/februari 2021
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: orderhanterare, orderadministratör, orderkoordinator, ordermottagare, kundmottagare, kundkoordinator, kundsamordnare, kundbokare, kundtjänst, kundservice, mötesbokare, transport, biltransport, logistik, produktionsplanering, transportbokning, service, administration, order, heltid, Göteborg
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!