Kundsupport / Kundtjänst / Administration

Kundsupport / Kundtjänst / Administration

Är du en administrativ person som trivs med mycket kundkontakt? Vill du arbeta på en arbetsplats där man värdesätter samarbete? Här erbjuds du en roll på en familjär arbetsplats där du snabbt blir en del av en trevlig gemenskap.

Om företagetaPak är ett av Sveriges äldsta och mest heltäckande emballageföretag med rötter nästan 100 år tillbaka i tiden. aPak är ett familjeägt handelsföretag med omkring 70 medarbetare på huvudkontoret i Göteborg. De arbetar med kundanpassade idéer, produkter och integrerade system, med syfte att ge varje kund den bästa lösningen. När det gäller emballage arbetar de med material såsom wellpapp, kartong, VCI, plats och även kombinationer av dessa. aPak:s övergripande mål är att alltid förbättra kostnadseffektivitet för kunderna. Supportavdelningen består av sju medarbetare som arbetar i nära samarbete med säljavdelningen.

ArbetsuppgifterSom kundsupport är du ansvarig för att ta emot inkommande ordersamtal via telefon och mail från företagskunder. I takt med att du växer in i rollen och skapar kännedom om aPaks artiklar vägleder du kunderna i deras behov. Du arbetar i nära samarbete med säljavdelningen som du har daglig kontakt med och stöttar med att skapa offerter samt följer med på kundmöten, vid behov. aPak befinner sig i en tillväxtfas och i rollen erbjuds du möjlighet att medverka i förändringsarbete och bidra till förbättringar.

Formella krav
  • Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, så som kundservice och/eller administration
  • Goda kunskaper i Excel
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
Vi tror att du som söker har ett intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du sätter kunden i fokus och är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare har du förmågan att hålla och skapa struktur i ditt arbete och prioriterar rätt saker. Du motiveras av att sätta igång projekt och kommer gärna med förslag på nya tillvägagångssätt. För att trivas i rollen tror vi att du ser möjligheter i förändringar och snabbt kan ändra ditt synsätt och förhållningssätt utifrån situationen.

Övrig information
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos aPak.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundtjänst, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundservicemedarbetare, service, kundsupport, kundkoordinator, telefon, administration, order, offert, Excel, heltid, Göteborg, aPak
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.