Kundkoordinator / koordinator / teknik /

Kundkoordinator / koordinator / teknik /

Har du en teknisk bakgrund? Gillar du att ha nära kontakt med kunder och kollegor? Här erbjuds du en koordinerade roll med varierade uppgifter och möjlighet att påverka ditt arbete.

Om företagetFöretaget är en ledande aktör för tjänster inom el och energi, kommunikation och IT. De levererar bland annat tjänster inom elinstallation, elmätning, underhållsservice, analys och laddlösningar för elbilar. Här arbetar du tillsammans med ett väletablerat tekniskt team med hög kompetens. Företaget är inne i en expansiv fas och söker därför en medarbetare som vill vara en viktig del i deras tillväxtresa.

ArbetsuppgifterI rollen som kundkoordinator ansvarar du för att planera uppdrag för installation av ladd-lösning för elbilar men även service och underhåll av anläggningar hos fastighetskunder. Du koordinerar mötestider som passar teknikerna samt dokumenterar och organiserar ett schema för när teknikerna ska besöka kunderna. Vidare ser du till att teknikern har det tekniska underlag som behövs för att kunna utföra arbetet. Kontakt med kunder sker via telefon, mail och du kommer vid behov att besöka kunder för att göra behovsanalyser.

Formella krav
  • Bakgrund inom teknisk bransch
  • Goda kunskaper i svenska, muntligt och skriftligt
  • Kunskaper i Excel och god datorvana
Vi tror att du som söker tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Det är viktigt för dig att vara noggrann med detaljer i det dagliga arbetet och du lämnar inget ogjort. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Som person är du öppen inför förändringar och har lätt för att anpassa dig efter nya situationer. Du ser möjligheter i förändringar och räds inte av nya utmaningar, vilket gör att du trivs i en dynamisk roll med varierade arbetsuppgifter.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, där det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundkoordinator, produktionskoordinator, koordinator, produktion, dokumentation, administration, logistik, el, elnät, elinstallation, laddlösningar, ladd, nät, heltid, Göteborg
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Teknik & Ingenjör, Elkraft
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.