Junior Dispatcher / Produktionskoordinator till Transtema

Junior Dispatcher / Produktionskoordinator till Transtema

Är du en serviceinriktad person som trivs i en roll med många kontaktytor? Motiveras du av att leverera snabba lösningar av hög kvalité? Här erbjuds du en variationsrik vardag och möjlighet att få bli en del av ett sammansvetsat team!

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på 12 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Transtema Network Service har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Transtema Network Service en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företagetTranstema Network Services AB bygger och underhåller nätinfrastruktur i Sverige och är en av de ledande leverantörerna inom projektering, byggnation och underhåll av infrastrukturer för tekniskt avancerade kommunikationsnät. Transtema Network Services ingår i Transtema Group och är ett dotterbolag i en större koncern, som bland annat har affärsområden inom fibernät, nätverksanslutning och teknik. Transtema Network Services har som målsättning att 2025 vara Sveriges mest kompetenta och engagerade entreprenör.

ArbetsuppgifterI rollen som produktionskoordinator ansvarar du för att planera, koordinera och följa upp teknikers arbete i ett specifikt geografiskt område. Du arbetar som länken mellan kunder och tekniker där du utöver att optimera fördelningen av resurser även ansvarar för att färdigställa dokumentation så teknikern kan genomföra sitt arbete. Därtill bistår du även med support och förmedlar information mellan parterna, främst över telefon och mail.

Vid start ges du en gedigen introduktion där du på sikt även ges goda möjligheter till både utbildning och personlig utveckling. Du blir en del av ett engagerat team som präglas av samarbete och öppenhet. Du har utöver ditt team ett nära samarbete med andra roller internt på Transtema där ni arbetar för att utveckla organisationen och de interna processerna.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Gymnasial eller eftergymnasial utbildning
  • Erfarenhet av koordinering, planering eller schemaläggning
  • God datavana och erfarenhet av att arbeta inom olika system
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska
Vi tror att du som söker tjänsten har lätt för att arbeta med olika typer av människor och tycker om att kommunicera med stora kontaktytor. Du är duktig på att hantera en varierad arbetsbelastning samt vet hur du ska driva dina egna processer framåt. Därtill har du förmågan att agera snabbt och du är bekväm med att fatta beslut och agerar utifrån dessa. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: produktionsplanerare, planerare, produktionskoordinator, koordinator, produktion, produktionsstöd, operatör, dispatcher, dokumentation, administration, ekonomi, logistik, heltid, Göteborg, Mölndal
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!