IT-support / Servicedesk / First line support

IT-support / Servicedesk / First line support

Vill du arbeta i en social roll som ger utrymme för ditt tekniska intresse? Motiveras du av att leverera lösningar och god service? Vi söker dig till en tjänst som servicedeskmedarbetare på framgångsrika Pagero.

Om företagetPagero arbetar med att hjälpa sina kunder att effektivisera digitala processer från order till betalning med hjälp av olika e-tjänster. Företaget har över 20 000 kunder i ett 50-tal länder och når drygt 1 400 000 företag och organisationer världen över. Huvudkontoret ligger i Göteborg där det arbetar cirka 100 personer. Pagero befinner sig i en expansiv fas på den internationella marknaden och söker dig som vill vara med på deras spännande resa framåt.

ArbetsuppgifterI rollen som servicedeskmedarbetare supporterar du företagskunder inom mjukvarufrågor kopplade till e-handel, e-betalningar och e-fakturor. Du supporterar kunderna på telefon, mail och chatt och frågorna kan variera i omfattning och komplexitet. Som servicedeskmedarbetare tillhör du ett större supportteam bestående av 15 kollegor och avdelningen präglas av en härlig gemenskap och ett gemensamt intresse för teknik.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom data/IT. Eftergymnasial utbildning inom systemvetenskap, IT eller teknik är meriterande.
  • Erfarenhet från support eller service och ett stort intresse inom teknik
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska. Kunskap i övriga språk är meriterande.
För att trivas i denna roll ser vi att du har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. Du har viljan, intresset och förmågan att hjälpa andra människor och anstränger dig för att leverera lösningar. Du trivs med komplexa arbetsuppgifter och motiveras av att förstå bakomliggande faktorer till problem. Vidare är du initiativtagande och trivs med att driva ditt eget arbete framåt.

Övrig information
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer att anställas direkt hos Pagero.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: it, it-support, support, supporttekniker, systemtekniker, teknik, service, servicedesk, helpdesk, 1st line, first line support, teknisk support, it-tekniker, Göteborg
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.