Finsktalande kundtjänstmedarbetare / innesäljare

Finsktalande kundtjänstmedarbetare / innesäljare

Är du en fena på det finska språket och vill arbeta i en roll med mycket kundkontakt? Brinner du för service och har alltid kunden i fokus? Företaget befinner sig i en expansiv fas och söker dig som vill vara med på deras spännande resa framåt!

Om företagetFöretaget startade 1984 och är ett familjeföretag med stark tillväxt. Deras affärsidé är att erbjuda skolklasser och lag ett enkelt och riskfritt sätt att tjäna pengar genom att sälja kakor, knäckebröd och godis. Förtjänsten används till gemensamma mål såsom klassresor och träningsläger. De har genom åren haft över 62 000 grupper som samarbetat med dem. Företaget präglas av en familjär stämning och består idag av tolv medarbetare som sitter i trevliga lokaler i Mölndal.

ArbetsuppgifterI denna roll supporterar du främst företagets finska kunder genom att informera och svara på frågor, ta emot order, lägga beställningar samt säkerställa att varor levereras i tid. Du erbjuds en social roll där du kommunicerar med kunder via såväl telefon och mejl som sociala medier. Du fungerar som rådgivare med fokus på att kunderna ska få support och känna sig väl omhändertagna. Under lågsäsong hjälper du även till och stöttar upp för den svenska marknaden. En mindre del av rollen innebär även att du kommer att få hjälpa till med översättning från svenska till finska i olika trycksaker och inlägg i sociala medier.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning, meriterande med eftergymnasial utbildning inom försäljning eller marknad
  • Arbetslivserfarenhet från en kundorienterad roll
  • Obehindrad finska i tal och skrift, samt goda kunskaper i svenska
  • God datorvana
Vi tror att du som söker är lugn och tillmötesgående i ditt bemötande, har kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du är en utåtriktad person som motiveras av att samtala med andra och känner dig säker i sociala situationer. Vidare tror vi att du motiveras av att få sätta igång nya projekt och har inga problem med att lyfta dina tankar och idéer. Slutligen tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och kan självständigt strukturera ditt angreppsätt för att komma vidare i ditt arbete.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, där det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Efter sommaren
Plats: Mölndal
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: order, orderhantering, ordermottagare, kundtjänst, kundservice, service, serviceinriktad, administration, innesälj, försäljning, sociala medier, marknadsföring, norska, norsktalande, heltid, Mölndal, Göteborg
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.