Contract Specialist / Avtalsadministratör / Administratör inom avtal

Contract Specialist / Avtalsadministratör / Administratör inom avtal

Vill du arbeta i en koordinerande roll i nära samarbete med dina kollegor och kunder? Lockas du av administrativa uppgifter och att ta egna initiativ på jobbet? Vi söker dig till en tjänst som Contract Specialist till expansiva Ework.

Om företagetEwork Group har en stark entreprenörsmässig företagskultur. Den visar sig i strävan efter att ha en ledande, innovativ roll på marknaden. Sedan starten 2000 har Ework lett en utveckling som stöpt om den nordiska konsultmarknaden. Ework är idag en marknadsledande, självständig konsultförmedlare med fokus på IT, telekom, teknik och affärsutveckling. Ework matchar konsulter mot uppdrag i flertalet olika branscher och är verksamma i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Polen. De har ramavtal med över 160 ledande företag i de flesta branscher och hanterar idag 7000 konsulter ute på uppdrag. Huvudkontoret är placerat i Stockholm, i Göteborg sitter de på Avenyn, och företaget är noterat på NASDAQ OMX Stockholm.

Här blir du en del av ett snabbväxande företag där möjligheterna är oändliga och ingen dag är den andra lik. Företagskulturen är stark och du blir en del av ett tävlingsinriktat team med högt i tak. Denna tjänst är ett konsultuppdrag som sträcker sig fram till årsskiftet, med god chans till förlängning.

ArbetsuppgifterSom Contract Specialist är du en del av avdelningen Contracting & Onboarding, som arbetar med uppdragskontraktering och onboarding av nya konsultuppdrag. Arbetet sker i mindre team som arbetar med specifika kunder och tillsammans säkerställer ni att kunder, konsulter och interna intressenter har all information och administrativt underlag som behövs. Kontrakteringen av uppdrag gäller både leverantörer och kunder och avser både nya uppdrag och förlängningar av befintliga uppdrag. Du kommer även att ansvara för att onboardingen av nya konsulter sker på ett professionellt och smidigt sätt. Vidare kommer du att utföra registerkontroll, säkerhetsintervjuer samt göra beställningar av accesser och utrustning. I rollen ingår även ansvar att hantera konsulternas tidrapporter.

Som Contract Specialist har du en kommunikativ roll, där du säkerställer att alla berörda parter tar del av viktigt konsult- och uppdragsinformation och du utgör en viktig part för att Ework ska ha nöjda kunder och konsulter.

Formella krav
  • Du har tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice och/eller administrativa arbetsuppgifter
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har mycket goda kunskaper i engelska
  • Tidigare erfarenhet av avtalsadministration ses som starkt meriterande
Vi tror att du som söker tjänsten trivs i en roll där du tar eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Du brinner för service och sätter kunden i fokus samt strävar efter att leverera med hög kvalitet och korta ledtider. Du trivs i en händelserik miljö och du uppskattar att samarbeta med andra. Vidare har du ett strukturerat arbetssätt och ett öga för detaljer.

Övrig information
* Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i cirka nio månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos Ework. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: Omgående önskvärt
Plats: Göteborg
Lön: Efter överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Avtalsadministration, administratör, avtal, administration, kundservice, konsultbranschen, konsult, konsultförmedlare, konsultmäklare, administratör, administration
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.