Administrativt säljstöd till spännande företag i centrala Göteborg

Administrativt säljstöd till spännande företag i centrala Göteborg

Är du en utåtriktad person som är van vid att ta egna initiativ och tycker att det är viktigt med ett bra lagarbete? Brukar du i arbetet ligga steget före och drivs du av att få skapa ett mervärde för verksamheten? Vi söker dig som har ett intresse för finansbranschen och vill växa med en mindre organisation.

Om företagetFöretaget är ett fristående rådgivningsföretag som hjälper privatpersoner eller företag inom finans. Företaget grundades 1987 och idag är dem ett 25-tal anställda på kontoren i Göteborg, Borås och Halmstad. Företaget ägs varken av banker eller försäkringsbolag, vilket innebär att de självständigt som försäkringsförmedlare kan välja vilka produktbolag de vill arbeta med. Denna tjänst är belägen på huvudkontoret i Göteborg där 20 stycken medarbetare sitter i ljusa och fräscha lokaler med utsikt över centrala Göteborg.

ArbetsuppgifterI denna tjänst kommer du ha en tudelad roll inom administration och kommunikation. Dels hanterar du traditionella administrativa uppgifter som att hålla ordning i receptionen, svara på inkommande samtal i växel och hälsa kunder välkomna. I rollen utgör du även ett säljstöd, där du är behjälplig i rådgivarnas arbete och har en löpande dialog med dem för att säkerställa ett effektivt administrativt flöde. Detta innebär bland annat att du tar fram offerter och lägger upp dokument i företagets system. Du blir en del av ett team av 3 personer med samma roll som du. Här erbjuds du en varierad roll där du får möjligheten att utmana dig själv.

Formella krav
  • Avslutad gymnasialutbildning
  • Erfarenhet av en administrativ roll
  • God kunskap i Officepaketet
  • Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska
  • Erfarenhet från finans och/eller försäkring är meriterande
Vi söker dig som av egen kraft kan driva igång nya projekt och som självständigt kan strukturera ditt angreppssätt. Du trivs med ett högt tempo och har förmågan att hantera hög arbetsbelastning. Du är vidare duktig på att handla och agera snabbt. Slutligen tror vi att du trivs med att föra dialoger med nya människor och är trygg i nya sociala situationer.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Administration, admin, sälj, säljstöd, försäljning, finans, rådgivning, försäkring, konsult, Göteborg
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (42 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.