Administration / Orderhantering / Logistik

Administration / Orderhantering / Logistik

Är du på jakt efter nya utmaningar till hösten och vill arbeta inom administration? Vi söker dig som vill utvecklas inom administration och ordhantering!

Om tjänstenI takt med att vaccin rullas ut och restriktioner lättas ser vi ett ökat behov av arbetskraft och här ser vi en möjlighet att göra skillnad för både människor och företag. Vi förmedlar kontinuerligt med tjänster inom området administration och söker dig som vill utvecklas inom detta område. Om dina kompetenser och erfarenheter matchar våra kunders behov har du stora möjligheter att få ett nytt jobb snabbt och smidigt. Vi gör alltid urval baserat på kompetens och erfarenhet.

Du kommer att vara anställd som konsult hos Bravura och arbeta inom administration hos någon av våra kunder. Uppdraget är på heltid och längden på uppdraget baseras på företagets behov. Genom att söka denna tjänst blir du matchad mot lediga uppdrag som kan passa din profil. Exempel på aktuella branscher som uppdragen gäller är logistik, transport och telekom.

Om företagetBravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

ArbetsuppgifterSom administratör hos våra kunder har du en koordinerande roll där du ansvarar för uppgifter av olika komplexitet och omfattning. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat i att administrera kundbeställningar, betalningar, arkivering och fakturering samt följa upp och registrera order och leveranser. Du kommer att erbjudas en introduktion för att skapa en förståelse för företagets arbetssätt och system.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
  • Meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet inom orderhantering eller andra administrativa arbetsuppgifter
Vi tror att du som söker tjänsten är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i en roll där du får ge god service till andra. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsområden, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Slutligen så förväntas du att i rollen ta ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt.

Övrig information
Det här är en förutsättningslös ansökan där du anmäler ditt intresse för tillgängliga jobb inom administration. Vi kan inte garantera att du får ett jobb, men om dina kompetenser och erfarenheter matchar något av de uppdrag vi har inom administration har du stora möjligheter att få ett nytt jobb med nya utvecklingsmöjligheter.

Sökord: Administratör, administration, kontorsadministration, kontorsarbete, kontor, koordinator, order, orderhantering, ordermottagning, backoffice, heltid, omgående, Göteborg
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!