Administratör / Receptionist / Sommarjobb

Administratör / Receptionist / Sommarjobb

Vill du arbeta i en administrativ roll och motiveras av att ge god service till dina kunder och kollegor? Är du dessutom tillgänglig omgående? Vi söker dig som trivs i en varierad roll och vill arbeta på ett familjärt och expansivt företag.

Om företagetDetta familjeägda företag är verksamt inom livsmedelsbranschen och har totalt cirka 120 medarbetare. Företaget fokuserar på kvalitet och kundbemötande och firade nyligen 100 år. Denna tjänst är placerad i fina lokaler i Partille, Göteborg. Företaget är i en expansiv fas och söker dig som vill vara en del av deras framgång och som vill arbeta i en självständig administrativ roll.

Detta är ett konsultuppdrag till sista augusti med goda chanser till förlängning för rätt person.

ArbetsuppgifterI rollen som administratör har du utgångpunkt i företagets reception. Du ansvarar för ärenden som rör reception och orderhantering och du arbetar i nära dialog med dina kollegor. Dina arbetsdagar är varierande då du har flera olika kontaktytor och därför är det viktigt att du gillar att arbeta lösningsorienterat. Exempel på konkreta arbetsuppgifter är att skriva fraktsedlar, administrera order samt att supportera transportförare och kunder, både personligen och till viss del via telefon. Det centrala i denna roll är att du har en serviceinriktad inställning snarare än specifika kunskaper i exempelvis orderhantering.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom administration och/eller service
  • Du har god datorvana och talar och skriver obehindrat på svenska
Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i en roll där du får ge god service till dina kollegor. Du trivs med ett högt tempo och ser dig själv som stresstålig. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Stor vikt kommer läggas vid din personliga lämplighet för denna tjänst.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående
Plats: Partille, Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, administration, receptionist,reception, order, ordermottagare, orderläggare, admin, heltid, konsult, sommarjobb, Göteborg
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag löpande (51 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.