Administratör / Kundservice / Administration

Administratör / Kundservice / Administration

Vill du arbeta i en kommunikativ och administrativ roll? Lockas du av att ha en varierad arbetsdag och vill du bli en del av ett familjärt företag? Vi söker dig till en tjänst som administratör.

Om företagetAqua Barn är Göteborgs största privata simskola och har bedrivit verksamhet i över 15 år. Verksamheten bedrivs i dag på 8 stycken anläggningar runt om i Göteborg. Aqua Barn erbjuder simundervisning för barn mellan 3 månader och 9 år och är godkända av Svenska babysimförbundet. Företagets målsättning är att förknippas med hög kvalitet och service, där de arbetar med ständig utveckling och förbättring av verksamheten. Vidare erbjuder de sin personal löpnade utbildningar för att säkerställa både kvalitet och service. Aqua Barn utökar och söker nu dig som vill vara med på deras resa framåt i en tjänst som administratör. Denna tjänst är en rekrytering, vilket innebär att du anställs direkt av Aqua Barn.

ArbetsuppgifterSom administratör ingår du i ett team bestående av 6 personer som arbetar med Aqua Barns kursutbud, kundservice och kursplanering samt 25 siminstruktörer. Du supporterar företagets kunder, både i person och över telefon samt mail där planering, bokning och kundservice är delar av dina arbetsuppgifter. Rollen innebär även att du hjälper till i anläggningens reception samt att du är engagerad i simundervisningen, vilket syftar till att skapa en förståelse för verksamheten och kunderna. Du blir en del av ett team som präglas av god sammanhållning och som arbetar som ett lag för att skapa nöjda kunder och en effektiv administration. På Aqua Barn erbjuds en gedigen introduktion samt möjligheten att vara med och påverka i din yrkesroll, där du uppmuntras att ta egna initiativ till att utveckla verksamheten och processerna.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom kundservice och/eller administration
  • Du har god dator- och systemvana
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har kunskaper i engelska
Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i en roll där du samarbetar med andra. Du är noggrann, tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och du trivs i en dynamisk roll som innebär förändrade direktiv.

Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Administratör, kundservicemedarbetare, kundtjänstmedarbetare, kundservice, kundtjänst, administration, dokumentation, Göteborg
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.