Personaladministratör till Aqua Barn

Personaladministratör till Aqua Barn

Är du administratör med erfarenhet av att arbeta med lönehantering och rekrytering? Har du huvudet på skaft och trivs med att arbeta proaktivt? Då ska du söka tjänsten som Personaladministratör till Aqua Barn i Göteborg!

Om tjänsten
Som Personaladministratör arbetar du till stor del med lönehantering och tidsrapportering av anställda, fördel om du har kunskaper i ekonomisystemet Fort Knox.
Du arbetar med löpande rekrytering av instruktörer, schemaplanering och jourhantering. Vidare arbetar du med bevakning av tidsbestämda anställningar, kontakt med myndigheter samt uppföljningar, du rapporterar till verksamhetsansvarig.

I din roll som Personaladministratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
  • Personal
  • Lönehantering och tidsrapportering
  • Rekrytering
  • Schemaläggning av personal
  • Jour
  • Kompetensutveckling
  • Arbetsmiljö
Om dig
För att lyckas i rollen som Personaladministratör har du erfarenhet av rekrytering, lönehantering och schemaläggning. Vi ser att du som person är prestigelös, ansvarstagande och arbetsvillig. Vidare är du proaktiv i ditt arbete och vet hur du ska nätverka för att få in intresse och ansökningar av kandidater för instruktörsarbete hos Aqua Barn. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av arbete i ekonomisystemet Fort Knox.

Viktigt för tjänsten är:
  • Erfarenhet av arbete i Excel
  • Erfarenhet av arbete med lönehanteringar
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om anställningen
Aqua Barn har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco.
Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco.

Om ansökan
Tjänsten har start enligt överenskommelse. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

1. Första steget i våra rekryteringsprocesser är två personlighetstest (MAP och MATRIGMA) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
4. Ifall du är aktuell för tjänsten efter intervju med oss på Adecco kommer du att få träffa vår kund för en slutgiltig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer använder vi även videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Hassti Shahidi via 0736-847125 eller hassti.shahidi@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
+46 (0)200 - 22 22 22.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Personaladministratör, Administration, Excel, Lönehantering, Löner, HR, Aquabarn, Adecco, Göteborg
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Adecco
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 14 juli 2019 (20 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.