Områdesansvarig med stort kundfokus till HomeMaid

Områdesansvarig med stort kundfokus till HomeMaid

Om tjänsten
Som regional områdesansvarig på HomeMaid kommer du, tillsammans med dina kollegor som består av serviceassistenter, teamledare, områdesansvariga, distriktschef samt en regionchef se till att allt flyter på som det ska. Rollen är bred och företagets framgångar bygger på ett säljande arbetssätt där kunden kommer tillbaka och att teamet når sina sälj- och aktivitetsmål. Du hanterar kunder i hela regionen (Gbg, Kungsbacka, Borås, Linköping och Norrköping) både via mail och telefon med allt vad det innebär; kundvård, ombokningar, handlägga nya avtalskunder, uppföljningar, ombokningar osv. Till viss del har du också kontakt med våra serviceassistenter vad det gäller planering av schema osv.

Du arbetar från kontoret i Göteborg och du arbetar kontorstider måndag-fredag 7-16. Resor inom regionen kan förekomma. Tjänsten som områdesansvarig är en fastanställning med start omgående eller enligt överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt, kundorienterat och serviceinriktat och som brinner för att arbeta med och mot kunder! Eftergymnasial utbildning inom relevant område, ex HR, ekonomi, administration, är meriterande.

För att nå framgång i denna tjänst är det viktigt att du är nyfiken, flexibel och är bra på att ha många parallella arbetsuppgifter igång samtidigt. Du är vass på att prioritera och får energi snarare än blir stressad av ett stundtals högt arbetstempo. Som person tvekar du inte att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs, trots att det ibland innebär att din planering kastas om.

En god förmåga att leda sig själv samt ett lösningsorienterat sätt är viktigt för att trivas. Har du glimten i ögat och en god social kompetens kommer du att lyckas i rollen!

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om HomeMaid
Företaget har sedan 1997 hjälpt tusentals familjer med veckostädning, hushållsnära tjänster och annan städhjälp, så att de får tid till det som är viktigt på riktigt. Rent magiskt, faktiskt! Företaget finns idag representerat på 18 orter och erbjuder hemservicetjänster till privatpersoner, företag och kommuner. Nu finns det en möjlighet att bli en del av teamet i Göteborg då nuvarande områdesansvarig går vidare inom organisationen.
Kontaktuppgifter
HomeMaid har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras och behandlas av Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Hanna Bonli via 0736 84 77 73

Tjänsten är tillsvidare, 6 månaders provanställning tillämpas.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Kontaktperson Hanna Bonli
Telefon 0736 84 77 73
Område Göteborgs stad
Yrkesroll HR & Personal
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Adecco
Sista ansökningsdag 15 dec 2021 (10 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Om Adecco Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.