Customer Support till globalt bolag i Göteborg!

Customer Support till globalt bolag i Göteborg!

Är du en serviceinriktad och resultatorienterad person? Har du lätt för att lära dig nya system och trivs bra i en administrativ roll? Vi på Adecco söker nu flexibla kundtjänstmedarbetare till ett välkänt globalt bolag i Göteborg. Ta chansen och få ett meriterande bolag på CV:t!

Om tjänsten
Vi söker nu ett antal konsulter för ett uppdrag på en månad med start 2019-11-01. Arbetstiderna är måndag till lördag 08-13 varje dag. Vi söker personer som kan tänka sig att arbeta måndag till lördag, alternativt minst tre dagar i veckan.

Teamet man kommer arbeta i består i dagsläget av 13 medarbetare med en stor variation på ålder och kön. Förutom chefen består teamet av 3 Supervisors samt 9 Cargo Coordinators som alla sitter på Hisingen i Göteborg.

I teamet för Customer Service kommer du bland annat att vara länken mellan terminalerna samt godsmottagarna för att säkerställa att kundens godsuppgifter inrapporteras när fartygen lagt till vid kaj. Du kommer bland annat att säkerställa mottagandet av kunders information för att sedan registrera dessa uppgifter i tullverkets eget system.

Customer Support Supervisor Cargo Cordinators Godsrapportering Hisingen Göteborg

Om dig
Vi söker dig som är i behov av arbete under november månad. Det är inget krav på specifik utbildning och erfarenhet men du bör kunna arbeta minst 3 pass i veckan. Det är en fördel om du är van vid att arbeta administrativt och har datorvana sedan tidigare.

Vidare ser vi att du är en noggrann och strukturerad person som trivs bra med att arbeta i team. Då du kommer att ha många kontaktytor ser vi även att du har en god kommunikativ förmåga och är trygg i kontakten med nya människor. För att lyckas i rollen ser vi att du har hög arbetsmoral och tar ditt arbete på allvar.

Viktigt för tjänsten är:
  • Att vara noggrann och strukturerad
  • Är bekväm i samarbete med andra människor
  • Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
  • Har datorvana sedan tidigare
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Om ansökan
Uppdraget pågår under cirka 1 månad med start 2019-11-01. Arbetet är förlagt 6 dagar i veckan med en arbetstid om 5h per dag, alternativt om du är villig att jobba några dagar i veckan under den avsedda tidsperioden.

Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök uppdraget genom att klicka på knappen "Ansök".

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Caroline Nilsson via tel: 073-684 74 71 eller c.nilsson@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Deltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 18 okt 2019 (1 dag kvar)

Om arbetsgivaren

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.