Brinner du för teknik och vill arbeta med samhällskritiska slutkunder så som räddningstjänst och blåljuspersonal? Trivs du dessutom med att arbeta med service samt installation och vill jobba med den senaste tekniken inom incidenthantering? Då kan du vara den vi söker. Tveka inte att söka tjänsten som Supporttekniker till Addsecure Smart Rescue!
Information om uppdragetNu söker vi supporttekniker till Addsecure Smart Rescue. Smart Rescue tillhandahåller innovativa lösningar som syftar till att hjälpa räddningstjänster och andra organisationer att förebygga och agera på larm och hot. Utöver inom räddningstjänst används Smart Rescues lösningar även i exempelvis skolor och kommuner men även vid större evenemang och tillställningar. Som supporttekniker arbetar du således med viktiga och i många fall samhällskritiska slutkunder.
Du erbjuds- Ett utvecklande arbete där du får arbeta med samhällskritiska kunder
- Ett arbete i en social miljö på ett attraktivt bolag som fokuserar på företagskultur och värderingar
- Friskvårdsbidrag, tillgång till förmånsportal, pensionsavsättning och försäkringspaket
Arbetsuppgifter
- Driva ärendehantering via mejl, telefon och ute hos kund
- Bedriva felsökning av tekniska problem och genomföra lämpliga åtgärder
- Driva incidenthantering och reparation av utrustning
- Arbeta långsiktigt med kundrelationer och merförsäljning
Vi söker dig som
- Har en gymnasial och/eller eftergymnasial utbildning, med fördel med teknisk inriktning
- Besitter 2-3 års erfarenhet från en liknande roll
- Besitter ett starkt tekniskt intresse. Du kanske är ljudtekniker, radioamatör, har ett stort intresse för ellära eller dylikt
- Kan tala obehindrad svenska samt engelska då det krävs i det dagliga arbetet
Som person är du...
- Serviceinriktad
- Strukturerad
- Ansvarstagande
- Problemlösande
I den här rekryteringen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper, och vi ser att du är en person som trivs med att arbeta såväl självständigt som i team och uppskattar ett relationsskapande arbetssätt
Övrig information- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Placering: Mölndal
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.