Serviceinriktad kundsupport med administrativ förmåga

Serviceinriktad kundsupport med administrativ förmåga

SCR Svensk Camping söker en ny kollega till sin medlemsservice och support. För att trivas i rollen motiveras du av kombinationen av att arbeta verksamhetsnära med mycket kundkontakt samtidigt som du sköter de administrativa uppgifterna kopplat till exempelvis medlemskap, bokningar och registerhantering. Låter detta som en tjänst för dig? Sök idag då vi arbetar med löpande urval!

Information om uppdraget

Vi söker dig som är serviceinriktad, systemintresserad och kan agera spindeln i nätet hos SCR Svensk Campings medlemsservice & support. Du kommer att arbeta med support kring medlemsärenden såsom avtal samt frågor gällande bland annat deras campingkort (CKE) och bokning av campingboende i Sverige.

På kontoret, som ligger placerat vid Korsvägen i Göteborg, har du 10 goa kollegor på plats. Till en början är tanken att du kommer utgå från kontoret men med tiden när du blivit varm i kläderna finns möjlighet till remotearbete. Du som söker uppskattar ett nära samarbete med kollegor samtidigt som att du har förmåga att ta egna initiativ och arbeta självgående.

Du erbjuds
  • Möjlighet att växa inom kundservice och arbeta med varierande arbetsuppgifter
  • En hängiven konsultchef
Detta konsultuppdrag är planerat över 12 månader initialt för att sedan övergå till en anställning hos kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

Arbetsuppgifter

Din roll kommer att innebära både kundsupport och administration. Nedan är exempel på arbetsuppgifter:
  • Besvara frågor på telefon samt lösa ärenden som kommer in via digitala kanaler
  • Supportera ärenden rörande medlemskap
  • CKE-frågor (Campingkort)
  • Bokningsfrågor
  • Filöverföringar
  • Uppdatering av information i interna databasen
Vi söker dig som
  • Har en avslutad gymnasieutbildning
  • Har erfarenhet av arbete inom kundservice eller försäljning
  • Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift
  • Har mycket god datorvana
Som person är du:
  • Serviceminded
  • Orädd
  • Självgående
Övrig information
  • Start: Så snart som möjligt
  • Omfattning: Heltid - Vardagar
  • Placering: Mässans gata 10 i Göteborg
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
* Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se