Receptionist med stort fokus på service till Fastighets AB Balder

Receptionist med stort fokus på service till Fastighets AB Balder

Trivs du som bäst när du är mitt i händelsernas centrum? Är service det bästa du vet och din målsättning är att göra det lilla extra för alla personer du är i kontakt med, både i person och över telefon? Trivs du dessutom i ett företag som hela tiden strävar efter att utvecklas? Nu söker Balder en receptionist som har ett starkt engagemang för service där du dagligen möts av en energifylld vardag.

Information om uppdraget

Nu söker vi för Balders räkning en receptionist som ser helheten och som vill bidra till service i världsklass för uppdrag till september 2020. Som receptionist kommer du ingå i kundserviceteamet där stämningen präglas av samarbetsvilja och positivitet. Här hjälper alla varandra och du är en otroligt viktig nyckelspelare mot målet att ha nöjdast kunder och besökare oavsett om de kommer till kontoret eller bemöts över telefon och mejl.

När besökare kommer till Balders kontor i centrala Göteborg möts de av en familjär och välkomnade känsla, både i miljön men främst för att du som receptionist dagligen går till arbetet och är benägen om att göra det lilla extra för alla. I din roll är du mittpunkten och den som både besökare och kollegor vänder sig till för att få hjälp, du är den som levererar service i världsklass.

Du erbjuds
  • En varierande vardag där ingen dag är den andra lik.
  • Ett spännande företag som växer och utvecklas tillsammans med sina medarbetare.
  • En feedbackkultur med fokus på kvalitet och service
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

Arbetsuppgifter
  • Ta emot gäster genom att bemöta alla på ett personligt sätt och leverera professionell service.
  • Hantera post och beställningar.
  • Säkerställa att material är påfyllt och lokalerna är i fint skick, genom att plocka undan och hålla ordning omkring dig.
Vi söker dig som
  • Minst ett års erfarenhet av arbete i en servicerelaterad roll, starkt meriterande om du tidigare arbetat i en reception med stort fokus på besökarna.
  • Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, då båda språken används i den dagliga driften.
  • Har god datavana, med erfarenheter av excel.
För den här rollen lägger vi stor vikt i de personliga kompetenserna, där du är:
  • Självgående och tar ständigt initiativ för att säkerställa kvalitet och att arbetet blir utfört.
  • Serviceminded och har alltid fokus på besökare och kunder. Du tar emot ärenden och följer upp för att säkerställa att inget faller mellan stolarna för att leverera kvalitet.
  • Flexibel och prestigelös med förmåga att prioritera mellan arbetsuppgifter och hjälpa till där det behövs.
  • Du är trygg i din roll och kan bemöta alla typer av människor och trivs med att utvecklas och få feedback.
Övrig information
  • Start: Omgående, enligt överenskommelse.
  • Omfattning: Heltid, till september 2020.
  • Placering: Centrala Göteborg.
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Balders önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, Reception
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Fastighets AB Balder - "Det absolut bästa är att vi förvaltar allting med egen regi. Varje dag går över 600 kollegor till arbetet för att utveckla fastigheter, göra våra kunder nöjda, effektivisera förvaltningen och många andra viktiga saker. Vi älskar teamkänsla, och hos oss på Balder är alla precis lika olika."