Norsk och svensktalande support till Open i Göteborg!

Norsk och svensktalande support till Open i Göteborg!

Pratar du flytande norska och söker nästa utmaning i karriären? Vill du arbeta i en innovativ miljö hos Open som är marknadsledande inom betalningslösningar? Då är detta jobbet för dig! Här får du möjligheten att arbeta med 1st line support och kundservice på deras huvudkontor på Lindholmen. Vi arbetar med löpande urval så sök tjänsten redan idag!

Information om uppdraget

Open söker nu en norsk och svensktalande support till sitt supportteam i Göteborg, där din roll inom IT-support blir betydelsefull för verksamhetens expansiva fas. Du kommer att få sitta i fräscha lokaler i ett öppet kontorslandskap. På kontoret kommer du att ingå i ett team där du tillsammans med dina kollegor arbetar mot gemensamma mål och levererar service till företagets kunder.

Du erbjuds
  • En möjlighet att utvecklas inom service och IT på ett växande bolag
  • Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
Arbetsuppgifter
  • Supportera kunder gällande produkterna, detta sker över telefon, chatt och mail.
  • Registrera ärenden i ärendehanteringssystem samt ansvara för återkoppling till kund.
  • Sätta upp ärenden och eskalera dessa till Solution Specialist-teamet på ett tydligt och informativt sätt.
  • Vara behjälplig mot kunder när de har frågor om fakturor och dylikt.
  • Ta initiativ till att förbättra arbetssätt och lathundar.
Vid uppdragsstart får du en introduktion om företagets produkter och tjänster. Du kommer att skugga en mer erfaren kollega för att komma in i arbetsuppgifterna på ett bra sätt.

Vi söker dig som
  • Talar och skriver flytande norska samt har goda kunskaper i svenska och engelska, detta krävs i kommunikationen med kunder och kollegor.
  • Har ett stort intresse för teknik, databaser och nätverk.
  • Besitter grundläggande kunskaper i Windows då Opens mjukvara bygger på Windows operativsystem.
  • Har tidigare erfarenhet av ett servicerelaterat yrke.
Det är meriterande om du
  • Tidigare arbetat med kassa- och betalsystem.
  • Har B-körkort.
  • Läst en IT-utbildning, gärna kopplat till nätverk.
  • Kan kommunicera på fler nordiska språk.
  • Tidigare arbetat inom restaurangbranschen.
En stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet för tjänsten. Som person är du...
  • Serviceinriktad och kommunikativ i ditt arbetssätt.
  • Lösningsorienterad och tar dig an kundernas problem med noggrannhet och utan stress.
  • Initiativtagande, du kommer gärna med idéer till ditt arbetsteam så att ni tillsammans kan leverera förstklassig service.
  • Trivs med att arbeta i team.
Övrig information
  • Start: Augusti.
  • Omfattning: Heltid, långsiktigt.
  • Placering: Göteborg
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Opens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Open är ett företag som erbjuder lösningar för kassa- och betalsystem inriktat mot restaurangbranschen. Tjänsterna utvecklas för pc, mobil och terminaler. Här jobbar du nära både kunder och produkter där vägen från idé till genomförande är kort. Kundlistan är imponerande - Open har bland annat avtal med TOSO, Paddan, MR.P, Cherry, Hemglass & Bar Himmel. Läs mer om Open på deras hemsida