Koordinerande administratör till PRIMÄR!

Koordinerande administratör till PRIMÄR!

Vill du arbeta i en kommunikativ och koordinerande roll på ett av Sveriges största förvaltnings- och fastighetsserviceföretag? I rollen som Administratör på PRIMÄR koordinerar du ut tekniker till felanmälda fastigheter och sköter administrationen kring detta. Är du rätt person för rollen? Ansök idag då urval sker löpande!

Information om uppdraget

Academic Work söker en administratör till PRIMÄR Teknik. PRIMÄR är ett av Sveriges största förvaltnings- och fastighetsserviceföretag och de är i stark utveckling. PRIMÄR Teknik finns över hela landet och är en rikstäckande teknikleverantör med fokus på fastighetsrelaterade IT-tjänster.

PRIMÄR teknik erbjuder kundanpassade helhetslösningar inom bl.a. fiberoptiska kommunikationsnät, från konsultation till byggnation och service av områdes-/stadsnät och fastighetsnät.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos PRIMÄR Teknik. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig fram till och med juli. Det finns goda möjligheter att bli förlängd på uppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Arbetsuppgifter

I rollen kommer du administrera och koordinera den tekniska plattformen i PRIMÄRS fastigheter. PRIMÄR Teknik erbjuder kundanpassade helhetslösningar och tar därmed in felanmälningar samt bokar in tekniker till berörda fastigheter. I rollen kommer du exempelvis att:
  • Ta emot felanmälningar från kunder som har fel på sina tekniska tjänster.
  • Ta emot uppdrag på mail från t.ex COM HEM.
  • Ringa och informera hyresgäster om när tekniker kan komma.
Du kommer ha kontakt med både privata och kommunala fastighetsbolag och tillhör ett team om cirka 3 personer. Ni sitter i öppet kontorslandskap med resten av teknikavdelningen på PRIMÄR. Som ny i rollen får du god introduktion av mer seniora kollegor. Primär erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och rollen kan komma att utvecklas mot mer fakturering på sikt.

Vi söker dig som
  • Har ett IT/Tekniskt intresse.
  • Har tidigare erfarenhet av en servicerelaterad/koordinerande roll.
  • Är obehindrad på svenska och engelska, i tal och skrift då detta krävs i kontakten med kunder.
Det är meriterande om du:
* Är obehindrad på fler språk än svenska och engelska.

Som person är du:
  • Initiativtagande
  • Strukturerad
  • Kommunikativ
Du trivs i en roll där det händer mycket och kan lägga upp din arbetsdag på ett effektivt sätt. Vidare är du kommunikativ och trivs i en roll med mycket kundkontakt. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet för tjänsten.

Övrig information
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, April - Juli
  • Placering: Hisings Backa
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Läs mer om PRIMÄR på deras hemsida!