Arbeta med kundservice för ett av världens största datorföretag!

Arbeta med kundservice för ett av världens största datorföretag!

Brinner du för service och vill få chansen att arbeta på uppdrag av ett av världens största företag som verkar inom mobil- och datorbranschen? Är du i början av din karriär och trivs i en roll där du får ge kunderna service på högsta nivå och där det erbjuds gott om möjligheter till internutveckling? Webhelp Nordic söker nu nya medarbetare till sitt Göteborgskontor.

Information om uppdraget

Webhelp Nordic rekryterar nu medarbetare till sitt kontor i centrala Göteborg. Som Advisor kommer du arbeta med teknisk support för ett av världens största teknikföretag. Du blir i rollen som Advisor ansiktet utåt för Webhelps uppdragsgivare, där du levererar bästa service till kunderna så att de känner sig trygga i sina produkter.

Du erbjuds möjligheten att arbeta med ett ledande varumärke i en god arbetsmiljö, där man är mån om sina medarbetare. I samband med din start ges också en grundlig utbildning med noggrann uppföljning och kontinuerlig vidareutbildning.

Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Academic Work men du kommer anställas direkt hos Webhelp Nordic.

Arbetsuppgifter

Du kommer till exempel att:
  • Svara på kunders frågor gällande smartphones, surfplattor och datorer
  • Lösa kunders tekniska problem via telefon
  • Leverera en positiv kundupplevelse
Tjänsten passar dig som är i början av karriären och brinner för service och vill få möjligheten att arbeta i en stor organisation med gott om utvecklingsmöjligheter. Du erbjuds löpande utbildning och utveckling för att kontinuerligt utvecklas i din roll och på sikt få möjligheter till mer ansvar och vidare avancemang inom företaget.

Vi söker dig som
  • Du har fyllt 18 år
  • Du har gymnasiekompetens med godkända betyg i svenska och engelska då båda språken används både under utbildningen och dagligen under arbetet.
  • Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska i tal och skrift
  • Har möjlighet att starta den 8/3-19
Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservice eller annan serviceinriktad roll, där du fått arbeta med telefon och mail som främsta verktyg.

Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och vill lära dig mer om uppdragsgivarens innovativa produkter. Du är en ansvarstagande person som är mån om att ge ett gott bemötande och en god kundupplevelse, samt kan hantera omväxlande arbetsuppgifter och ett stundtals högt tempo. I den här rekryteringen lägger vi stort vikt vid personlig lämplighet, där din vilja att lära sig är viktigast.

Övrig information
  • Start: 8/3-19
  • Omfattning: Heltid
  • Lön: Fast lön med ob-tillägg
  • Placering: Göteborg, Gårda
  • Kontakt: recruitmentgothenburg@academicwork.se
  • Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Webhelp Nordics önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work
  • Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten kan du maila recruitmentgothenburg@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Academic Work
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Webhelp Nordic är en tjänsteleverantör som erbjuder allt från kundtjänster till mjukvarulösningar, dataanalyser och back office-verksamhet i flera BPO-hubbar.
Webhelps tjänster möjliggör effektiv outsourcing av affärsprocesser, möter och överträffar kundförväntningarna och verkar nästan helt och hållet med syftet att skapa den ideala kundupplevelsen.