Vill du jobba som IT-tekniker på Lindholmen?

Vill du jobba som IT-tekniker på Lindholmen?

Dina arbetsuppgifter

Tjänsten som vi söker en IT-tekniker kommer att bestå av 3 delar.

1. WIC - Walk-In Center: Man sitter i en frontdesk och tar emot användare som kan komma med alla möjliga problem. I huvudsak använder de laptopar med Windows 10, Office 365, SharePoint, Skype, Teams osv. Man ger även viss support till MAC och Linux. Vidare kommer man även att ge support på smartphones, både Android och Iphones.

2. LSS - Local Site Supprt: Man supportar allt möjligt i huset som har med IT att göra och faller på arbetsgruppens arbetsområde. Det kan röra sig om att t.ex. Patcha LANuttag, felsöka WiFi AP, felsöka MFP printer, SmartSign spelare m.m. Man kommer även att jobba en hel del med video conferens system.

3. Ordna med StockManagement och sköta lagerhållningen av datorer, monitorer och mobiltelefoner.

Du kommer arbeta i ett team om 3-4 personer och vara placerad ute hos vår välkända kund som har sitt kontor på Lindholmen. Arbetet är på heltid och arbetstiden är förlagd mellan 07.00-16.00. Detta är ett konsultuppdrag på 7 månader med möjlighet till anställning hos kund efter det.

Din profil

Som person söker vi efter dig som är lösningsorienterad, sammarbetsvillig och pedaogisk. Du är inte rädd för att skapa nya kontakter och vill alltid leverera bästa möjliga service. Du bör vara flexibel och kunna arbeta med flera arbetsuppgifter paralellt. Vi ser det som en självklarhet att du har ett genuint IT-intresse och att du vill utvecklas inom området.

Vi söker dig som har:
  • IT-utbildning på gymnasiet och har runt 3-4 års arbetslivserfarenhet med liknande arbetsuppgifter. Alternativt har du gått en utbildning på högre nivå och har förutom det viss arbetserfarenhet inom området
  • God svenska och engelska
B-körkort är meriterande.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Lisa Stamberg på telefon 0731-1526964 eller lisa.stamberg@2complete.se.

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Mer info
Kontaktperson Lisa Stamberg
Telefon 073-1526964
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 31 jan 2020 (11 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.