Kundtjänstmedarbetare/Kvalitetssäkrare till vår kund i centrala Göteborg

Kundtjänstmedarbetare/Kvalitetssäkrare till vår kund i centrala Göteborg

Dina arbetsuppgifter

Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för kundnöjdhet och kvalitet. Som kvalitetssäkrare tillhör du kompletteringsavdelningen där du kommer ansvara för att kontakta kunder som tecknat avtal men där det behöver kompletteras med uppgifter för att kunna ta dom vidare i processen. Det kan till exempel röra frågor såsom att avtalet måste tecknas på rätt part i hushållet, inhämta startdatum för tecknat avtal mm. Du arbetar proaktivt för att säkerställa en bra försäljningsprocess och bidrar på så vis till ökad kvalitet i hela kundprocessen. På sikt kommer man även att arbeta med inkommande telefoni. I rollen arbetar du administrativt samt att du hanterar utmanande kundklagomål och svåra kundsamtal via telefon.

Kunden kontor ligger i centrala Göteborg med goda trafikförbindelser precis utanför. Du blir en del av en stor och växande organisation som hela tiden strävar efter möjlighet till utveckling och ökad kunskap för sina anställda. Du kommer att arbeta i ett team med engagerade kollegor som alla är inriktade på att göra kunderna så nöjda som möjligt!

Arbetet är på heltid och arbetstiderna är förlagda 08:30 - 17:00 måndag till torsdag, 08:00 - 16:30 på fredagar. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till anställning hos kund efter det.

Din profil

Vi söker dig som har en genomförd gymnasieutbildning och har ca 1 års telefonvana då du har arbetat med service/försäljning. Vi ser även att du har vana att arbeta administrativt och det är ett plus om du har arbetat med kvalitetsuppföljning. Du är bra på att kommunicera i tal och skrift både på Svenska och Engelska, samt att du har god datorvana.

Som person är du kommunikativ, stresstålig och prestigelös. Du tycker om att arbeta i grupp, och bidrar med positiv energi och teamkänsla. Du är strukturerad, men flexibel, och vet vikten av att vara punktlig. Eftersom det är ett servicejobb, så är det viktigt att du brinner för service och är en problemlösare, samt att du inte har några problem med att hantera tuffare samtal. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Intresserad? Skicka in din ansökan via vår hemsida snarast då urval sker löpande. Observera att vi inte kan ta emot ansökningar via epost. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Sara Gelsi på telefon 073-3679132.

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Mer info
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Försäljning, Säljsupport
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 30 nov 2019 (8 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.