Kontorskoordinator med samordningsansvar sökes till Göteborg

Kontorskoordinator med samordningsansvar sökes till Göteborg

Dina arbetsuppgifter

I denna tjänst kommer du att agera som "spindeln i nätet" hos vår härliga kund där det råder en mycket god stämning.

Som kontorskoordinator kommer du att ha en allt-i-allo funktion på företaget med många varierande arbetsuppgifter. Du är behjälplig för företagets anställda på kontoret och är den personen som ser till att saker och ting fungerar och blir gjorda. Du ser behov och hittar lösningar i samarbete med dina kollegor.

Exempel på arbetsuppgifter som förekommer i tjänsten:
  • Följa upp miljömål
  • Följa upp kvalitetsmål
  • Skicka ut kundenkäter och sammanställa dessa
  • Skicka ut semesterlistor
  • Ordna med annonsmaterial, utskick etc.
  • Ordna inför interna möten
  • Föra protokoll på möten med bland annat styrgruppen och se till att dessa sedan följs upp
  • Sköta inhandling vid behov
  • Anordna kundevents
  • Anordna interna tillställningar
  • Samordna mellan företagets kontor på andra orter
Visst arbete med företagets konsulters tidsrapportering och fakturering till kund kan även förekomma.

Tjänsten är på heltid och är man arbetar kontorstider måndag till fredag med möjlighet till flex. Företaget sitter i fräscha lokaler i Göteborgs hamninlopp med goda kommunala kommunikationsmöjligheter och med gratis parkering för de anställda.

Detta är en rekrytering vilket innebär blir anställd direkt av vår kund.

Din profil

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll med liknande arbetsuppgifter, gärna med samordningsansvar. Vi ser företrädesvis att du även har viss tidigare erfarenhet av ekonomisk administration och fakturering. Tycker du det är det är kul med design och layout och har erfarenhet av att arbeta i exempelvis InDesign, Illustrator, sketchup, Photoshop och Prezi är det ett extra plus i kanten.

Du är en strukturerad person som kan hålla igång många olika projekt samtidigt. Som person ser vi att du är en bra människokännare, kan ta mycket egna initiativ och inte är rätt för att hugga i där det behövs. Du bör vara en driven och se till att saker blir gjorda. Vidare är du en kommunikativ person som kan kommunicera med alla anställda inom företaget och som sprider bra energi omkring dig. Du känner ett stort engagemang för företagets bästa och trivs i att arbeta i en ansvarstagande roll.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Lisa Stamberg på telefon 073-1526964 eller lisa.stamberg@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.
Mer info
Kontaktperson Lisa Stamberg
Telefon 073-1526964
Område Göteborgs stad
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 29 nov 2019 (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mer information om företaget ges vid intervju.