Ekonomiassistent till vår kund i centrala Gävle

Ekonomiassistent till vår kund i centrala Gävle

Poolia söker nu en kvalificerad ekonomiassistent till vår kund i Gävle. Uppdraget är på heltid och beräknas starta i början av maj och pågå under ca 4 månader.

Perfekt tillfälle för dig som vill utöka din erfarenhet under denna sommar!

Urval och intervjuer sker löpande, så sök redan idag!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak

Du kommer i denna roll att hantera kund- leverantörsfakturahantering, dagliga in- och utbetalningar, avstämningar och ev övriga administrativa arbetsuppgifter.

Vem är du?

Du har minst gymnasieutbildning inom ekonomi och du har arbetat med liknande uppgifter i några år. Har du arbetat i en kommunal verksamhet är det mycket meriterande. Meriterande är även erfarenhet av arbete i affärssystemet Unit4 BW/Agresso och i ärendehanterings-systemet Platina.

Vi söker dig som är:

En ansvarstagande person som är drivkraftig och initiativtagande.
Du har gott bemötande, har god förmåga att samarbeta och värnar om hög kvalitet i ditt arbete i enlighet med företagets värde-grund.
Du är van att arbeta självständigt och i grupp.
Du är systemkunnig, företrädesvis Agresso (UBW)
Du är initiativtagande, noggrann och trygg i dig själv och dina kompetemser.

Om verksamheten

Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor.

Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Mer info
Kontaktperson Emma Karlson
Telefon 0727-41 93 62
Område Gävle
Yrkesroll Ekonomi, Ekonomiassistent
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av Poolia
Sista ansökningsdag 5 maj 2019 (11 dagar kvar)