Extraarbeta som servicedesktekniker inom IT?

Extraarbeta som servicedesktekniker inom IT?

Arbetsuppgifter

Vi söker dig som vill arbeta extra vid behov som servicedesktekniker och har goda kunskaper inom IT, är serviceinriktad och har erfarenhet av problemlösning.

Uppdraget innefattar att hantera och lösa tekniskt komplicerade problem, samt förklara tekniska funktioner och problem på alla nivåer. I rollen kommer du att arbeta i ett serviceteam med uppgifter som där du stödjer verksamheten via mail, telefon och ärenden.

Din bakgrund

För att passa i rollen bör du ha relevant utbildning/pågående utbildning inom IT eller motsvarande kunskaper. Meriterande med erfarenhet från serviceyrke med direkt kundkontakt, samt att du har ett gediget intresse av att hålla dig uppdaterad inom IT-området.
Krav på annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% så som studier.

Personliga egenskaper

Som person är du positiv och har lätt för att samarbeta på olika nivåer i en organisation. Du är en person med god kommunikativ förmåga och är van vid att ta stort eget ansvar och jobba med problemlösning. Förmågan att hålla deadlines är mycket viktig och där ingår självklart viljan att vara serviceinriktad. Du har lätt för att arbeta självständigt och är noggrann, stresstålig och engagerad i ditt arbete. Du är flexibel och kan växla snabbt mellan olika inriktningar inom arbetet beroende på hur utmaningarna ser ut för dagen. Vi kommer att fästa stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstid vid behov/ deltid / Gävle

Tillträdesdag

Enligt överenskommelse

Information

Du är varmt välkommen med din ansökan till ett arbete och ett kunskapsföretag, där du har chans till en karriärutveckling tillsammans med våra övriga entusiastiska medarbetare.

Rekryteringen sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ansök gärna snarast. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Lernia är vägen framåt

Lernia är ett av Sveriges ledande kunskapsföretag. Vi erbjuder tjänster inom utbildning, bemanning, rekrytering och omställning och finns på fler än 100 orter över hela landet. Lernia gör det möjligt för människor och företag att stärka sin konkurrenskraft genom rätt kompetens. Vi vet att kompetens gör skillnad!

Våra värderingar som genomsyrar vårt dagliga arbete är Pålitlighet - Affärsmässighet - Vi är lika och unika.

Besök gärna www.lernia.se
Mer info
Område Gävle
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Deltid, Extrajobb
Sista ansökningsdag 3 okt 2020 (5 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Lernia erbjuder tjänster inom bemanning, utbildning, jobbcoachning och organisationsutveckling på över 90 orter i hela Sverige.