Huvudsakliga arbetsuppgifter
Vi söker Dig som är serviceinriktad med ett brinnande intresse för nöjda kunder och fordon. Är du kommunikativ, bra på att koordinera uppgifter och hålla hög servicenivå gentemot kunder och kollegor? Då kan jobbet som kundmottagare hos oss på Gävle Bilrikt verkligen vara något för dig.
Din profilVi önskar att du har minst 3-års erfarenhet från fordonsbranschen med liknande arbetsuppgifter. Det är även meriterande om du har arbetat som servicerådgivare, resevdelspersonal eller liknande tidigare. Denna roll kräver att du är kommunikativ, med andra ord har du som person en god social förmåga och du är serviceminded, både extern och internt. Hos oss på Gävle Bilrikt är kundservicen lika viktig som teamkänslan och att ha kul på jobbet. Vi ser även att du är stresstålig då tjänsten tidvis innebär en stor arbetsbörda och snabba beslut. En god koordinationsförmåga krävs då det är många olika arbetsuppgifter som ska utföras samtidigt. Privat ser vi gärna att du har en passion för bilar.
Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Krav/meriterande är - Erfarenhet från fordonsbranschen eller närliggande servicebranscher
- Mycket goda kunskaper i svenska samt engelska, både i tal och skrift
- Relationsskapare, som kombinerar kunskap, trygghet och affärsmässighet gentemot våra kunder
- God datorvana och gärna kunskaper inom Cabas eller liknande datasystem.