Leveransansvarig IT konsult till ActorSmartBook

Leveransansvarig IT konsult till ActorSmartBook

Dina arbetsuppgifter

Vi fortsätter att växa och behöver förstärka vårt team med fler medarbetare.

Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av att arbeta med våra leveranser och stödja våra kunder i deras kompetensutveckling i vårt system. En leverans består av många olika delar där du kan vara den som ansvarar för alla eller delar i den, såsom projektledning, kundkonfiguration, utbildning, verksamhetsstöd och driftsättning. Du kommer vara vår expert och på bästa möjliga sätt hjälpa våra kunder att genom utbildning och verksamhetsstöd utveckla deras verksamhet i vårt system. Självklart så kommer du även vara ett stöd till vår support, att svara i telefon och bearbeta ärenden genom vårt ärendehanteringssystem. Genom att arbeta i supporten med kundspecifika ärenden och interna utbildningar kommer du att lära dig våra system.

Arbetet innehåller en del resor men vi arbetar mycket med att utveckla våra interna rutiner för att vi ska kunna utbilda våra kunder även remote med bra kvalité.

Vi tror starkt på en familjär atmosfär där vi värdesätter värme, glädje och gemenskap. Hos oss respekterar vi varandras åsikter och vi kombinerar gärna humor och glädje med affärsmässighet och ansvarstagande i vårt arbete. Vi sätter kunden i fokus där produkten är vår grund som skapar ett värde för vår kund.

Din profil

Vi välkomnar dig som är redo att ta nästa kliv i din karriär eller är nyfiken på en karriär inom IT-branschen. Hos oss är din inställning såsom nyfikenhet och viljan att utvecklas med oss den viktigaste faktorn. Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta med spännande teknik i en kreativ atmosfär där laganda och kundfokus är viktiga delar. Så självklart är du en person som tar ansvar, är en lagspelare som sätter kunden i fokus och uppskattar god kommunikation med dina kollegor och kunder.

Din kompetens är också viktigt för oss. Vi ser gärna att du har en utbildning som motsvarar minst gymnasienivå. Har du även vidareutbildat dig inom IT-relaterade ämnen anser vi det vara meriterande. Du bör ha god datavana samt ett intresse för att lära dig ny teknik. Tidigare erfarenhet inom support och helpdesk är meriterande likväl om du har kunskaper inom SQL databaser. Har du även erfarenhet från projektledning eller annat arbete där du ansvarat för planering och organisering så anses det väldigt meriterade. Du är en person som är självgående, flexibel och lättlärd. Du har en stark drivkraft att på egen hand lära dig nya system och verksamheter.

Vi har krav på att du innehar B-körkort samt behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. Goda kunskaper i Excel är meriterande.

Ansökan

Vi ser fram emot att träffa dig!
I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Rekrytering & Bemanning. För mer information om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Poria Shademani på tel. 0733512720.
Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök så snart som möjligt antigen via www.clockworkpersonal.se eller via https://jobb.vitecsoftware.com/jobs
Mer info
Kontaktperson Poria Shademani
Telefon 0733512720
Område Gävle
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 11 okt 2020 (17 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi har levererat affärs- och verksamhetssystem till publika besöksanläggningar och evenemang sedan slutet av 1980-talet. ActorSmartBook är ett digitalt processtöd som effektiviserar verksamheter och ger ökad tillgänglighet till kommunens utbud för medborgarna. Helhetslösningen hanterar bokningar, bidrag och föreningsadministration samtidigt som den erbjuder flexibla betallösningar och integrationer. ActorSmartBook ingår i Vitec software group som är ledande inom Vertical Market Software i Norden. Vi utvecklar och levererar standardprogram för olika nischer.Våra 830 medarbetare finns i Danmark, Finland, Norge och Sverige. Vitec är noterat på Nasdaq Stockholm och omsatte 1 156 Mkr år 2019. Läs mer om oss på www.vitecsoftware.com