Connect arbetar med moderna produkter i teknisk framkant och söker nu dig som är en administrativ och social talang vars strukturella färdigheter är lika starka som din initiativförmåga. Här får du en utmanande och utvecklande roll på ett företag med korta beslutsvägar och högt i tak. Låter detta som något för dig? Sök tjänsten redan idag, urval sker löpande!
Information om uppdragetConnect är ett snabbväxande företag som nu behöver nu utöka med en koordinator. Kontoret består av cirka 17 medarbetare i olika roller där gemenskap och trivsel värderas högt. I den här rollen kommer man att arbeta tätt med de övriga kollegor som finns på plats idag med syfte att avlasta och utveckla arbetet med kunder och leverantörer.
Du erbjuds- Ett arbete där du får utvecklas över tid
- En arbetsplats som värderar din kompetens
- En dedikerad konsultchef
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ArbetsuppgifterSom koordinator kommer du att koordinera arbetet för Connects kunder och leverantörer. Arbetsuppgifterna är varierande och en vanlig dag kan bestå av att ta in ordrar från säljare eller felanmälningar från kund, göra prioriteringar och boka ut installatörer så att fel åtgärdas i tid. Du kommer att sammanställa och fakturera de arbeten som installatörerna utfört samt dokumentera och avrapportera till kund. Som teknisk koordinator kommer du att vara spindeln i nätet och vara en viktig del av företagets arbete.
Du kommer till exempel att:
- Ta emot ärenden via telefon och mail
- Hantera flera processer samtidigt samt fördela och koordinera ärenden vidare till installatörer
- Dokumentera och avrapportera till kund
- Hantera och registrera fakturor.
Vi söker dig som
- Har erfarenhet av kundbemötande och att arbeta administrativt
- Är bekväm med att tala i telefon och trivs med att ha många kontaktytor
- Har ett teknsiskt intresse
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då det krävs i dokumentation samt i kontakt med kunder.
För den här tjänsten ser vi det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av en liknande koordinerande roll samt goda erfarenheter i Excel.
Som person är du:- Strukturerad
- Självgående
- Initiativtagande
Övrig information
- Start: Omgående, i mitten av maj
- Omfattning: Heltid
- Placering: Gävle
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.