Butiksansvarig till Great Security sökes!

Butiksansvarig till Great Security sökes!

Har du ett stort engagemang, vill ta ansvar och vill utvecklas i en roll som butiksansvarig? Brinner du även för teknik och vill arbeta med service? Sök idag!

Dina arbetsuppgifter

I rollen som butiksansvarig på Great Security kommer din huvudsakliga uppgift vara att ansvara för butiken och driva den framåt. Arbetsuppgifterna kommer ha stor variation och du kommer få fördela upp din arbetstid mellan butik och verkstad.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Ta hand om kunder som kommer in i butiken och ge dem rådgivning
  • Arbeta med tillverkning och reparation av lås, cylindrar och nycklar
  • Inköp av material och varor
Din profil

Skallkrav:
  • Körkort
  • Svenska i tal och skrift
  • Stort intresse för teknik
Meriterande:
  • Engelska
  • Arbetslivserfarenhet från lager/verkstad eller likande område
För att trivas i rollen har du som person ett stort eget driv, är positiv och gillar att uppfylla kunders önskan samtidigt som du bistår med kompetens kring tekniska lösningar. Att arbeta med kunder och ge förstklassig service är något du brinner för. Vidare är du kommunikativ och lyhörd i ditt sätt att uttrycka dig samt är bra på att bygga relationer med andra människor. I arbetet har du en bra struktur och trivs med att arbetet är omväxlande och ingen dag är den andra lik.

Villkor

Omfattning: Heltid
Tjänstgöringsort: Falkenberg
Lön: Enligt överenskommelse
Tillträde: Enligt överenskommelse
Urval och intervjuer hålls löpande, sök därför tjänsten redan idag
Mer info
Område Falkenberg
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Framtiden
Sista ansökningsdag 12 maj 2019 (23 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Great Security är ett av Sveriges största privatägda säkerhetsföretag med verksamhet över hela landet. Inom bolaget finns certifiering för larm, brandlarm samt kamerasystem. Fokusområden är kamerasystem, brandlarm, inbrottslarm, passageanläggingar och låsinstallation. Genom vår breda kompetens kan vi erbjuda helhetslösningar åt våra kunder.

Great Security har våra 9 lås- och säkerhetsbutiker. Här erbjuder vi lösningar för både privatpersoner och företag. Butikerna är utrustade som kompletta servicestationer för att tillverka nycklar och låssystem.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.