Mäklarassistent till Fastighetsbyrån

Mäklarassistent till Fastighetsbyrån

Är du serviceinriktad, strukturerad och trivs i en roll med många kontaktytor? Vill du jobba i ett härligt team med engagerade och positiva medarbetare? Då har vi på Adecco uppdraget för dig hos vår kund Fastighetsbyrån i Fagersta!

Om tjänsten
Som mäklarassistent kommer du att assistera och avlasta mäklarna i deras dagliga arbete med kundkontakter, marknadsföring och administration. Du svarar i telefon och tar emot besökande kunder på kontoret, samt ser till att dessa blir väl bemötta och får den service de efterfrågar. Som mäklarassistent ansvarar du även för en stor del av det administrativa arbetet som följer med ett kunduppdrag. Tex. annonsering i press och sociala medier. Du ser även till att allt nödvändigt material finns på kontoret, sköter posthantering och uppdaterar skyltning. Att skapa en trevlig miljö genom att hålla ordning och reda, koka kaffe, vattna blommor m.m. känns naturligt för dig.

Fastighetsbyrån i Fagersta har ett varmt och öppet arbetsklimat och du kommer att arbeta i ett tight och härligt team bestående av tre fastighetsmäklare, två mäklarassistenter och en kontorshund där samarbete och öppenhet är extremt viktigt för leveransen och trivseln.

Tjänsten som mäklarassistent är ett konsultuppdrag med tillsättning så snart som möjligt, enligt överenskommelse. Uppdraget är långsiktigt och arbetstiderna är vardagar mellan kl. 08:00-17:00. För rätt person finns goda möjligheter att tjänsten övergår i en anställning direkt hos Fastighetsbyrån.

Om dig
Vi söker dig som är strukturerad och har en stor känsla för ordning och reda. För att trivas i rollen ska du vara driven med förmåga att se, prioritera och ta tag i det som behöver göras. Vidare är du social och kommunikativ och har ett stort intresse för service och människor. Du trivs både med att arbeta självständigt och i en supporterande och koordinerande roll där du får möjligheten att underlätta dagen för andra. För att lyckas i rollen behöver du ha god IT-vana, samt lätt för att sätta dig in i nya system. Då teamet på kontoret är relativt litet, är det av vikt att du är prestigelös och inte rädd för att ta tag i varierande uppgifter som dyker upp. Du har B-körkort och behärskar det svenska och engelska språket väl i tal och skrift. Vi ser det som meriterande om du har haft en liknande roll tidigare.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Fastighetsbyrån
Vi har det stora nöjet att kunna kalla oss för Sveriges ledande fastighetsmäklare, med drygt 270 kontor och cirka 1 800 medarbetare över hela landet och delar av Spanien och Portugal. Det gör oss störst både i omsättning och antal affärer. Och den som säljer mycket, kan också mycket. En erfarenhet som har hjälpt oss ta fram rätt tjänster och erbjudanden som hjälper såväl mäklaren som kunden i varje del av affären. I över 10 år har vi ökat våra marknadsandelar varje år och dragit ifrån våra konkurrenter på marknaden. 2021 förmedlade vi 49 000 bostäder vilket innebär en fjärdedel av alla bostadsförsäljningar. Men vi vill inte stanna där. Målet är att, med branschens bästa kundupplevelse, fortsätta att växa och förmedla var tredje bostad. Vi har, tillsammans med våra franchisetagare, som målsättning att verka för att åstadkomma branschens bästa kundupplevelse - oberoende av kanal. Vi ska vara den ledande aktören och naturliga kontakten för alla som äger och för alla som planerar att köpa en bostad. Från Fagerstakontoret förmedlar vi bostäder i Fagersta, Norberg och Skinnskatteberg.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Ulrika Struve via 023-70 55 96 alt. ulrika.struve@adecco.se eller Anders Ericsson via 0223-65 20 51 alt. anders.ericsson@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se.

Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Mäklarassistent, assistent, administratör, koordinator, Fagersta, Fastighetsbyrån, Adecco
Mer info
Kontaktperson Ulrika Struve
Telefon 023-70 55 96
Område Fagersta
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adecco.se/
Sista ansökningsdag 9 dec 2022 (2 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till varför vi går till jobbet varje dag. Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats.