Kundservicemedarbetare till Comhem

Kundservicemedarbetare till Comhem

VI ÄR TRANSCOM
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 50 kontaktcenter i 21 länder, på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare!

DIN ROLL
I din roll på 1st line support kommer du att ta emot inkommande samtal från Comhems kunder. Du identifierar kundens ärende och har förmågan att på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt hjälpa kunderna.

Du strävar efter att ge våra kunder en förstklassig kundupplevelse, bland annat genom att säkerställa att kunden har rätt tjänst anpassat efter dennes behov. I vår support arbetar du därför kontinuerligt i samtalen med merservice/merförsäljning utifrån dina behovsanalyser. Du får mycket eget ansvar, men lämnas aldrig utan stöd tack vare tydliga rutiner, en stark teamkänsla och ett högt engagemang bland både kollegor och ledare.

DETTA FÅR DU
På Transcom får du möjlighet att utvecklas och växa som individ. Här kan du bygga en karriär, bland annat inom sälj, produktkunskap, ledarskap och säljcoaching. Vi är stolta över att kunna säga att nästan alla högre befattningar hos oss har tillsatts av personer som en gång hade rollen som kundservicemedarbetare. Har du en drivkraft kan vi garanterat göra underverk tillsammans!

Dina förmåner: Utöver trevliga kollegor och engagerade ledare erbjuder vi även
  • kollektivavtal
  • tjänstepension
  • friskvårdsbidrag
  • rikskortet
  • utvecklingsmöjligheter
  • utbildning på distans
  • fast grundlön med möjlighet till provision.
OM DIG
Du har en god teknisk förståelse och ett intresse för de produkter Comhem tillhandahåller: Bredband, TV & Play, mobiltelefoni och fast telefoni.

Vi söker dig som är lösningsfokuserad och trivs med att arbeta i ett högt tempo, är kommunikativ och har lätt för att anpassa dig efter kundens olika behov. Personlig lämplighet har en stor betydelse när vi gör vår bedömning.

Utöver detta ser vi att du har följande kompetenser:
  • Engelska flytande i tal och skrift
  • Svenska flytande i tal och skrift
  • Du måste vara över 18 år och gymnasieexamen eller motsvarande är ett krav
ANSTÄLLNINGSFÖRHÅLLANDEN
Befattning: CSR (Customer Service Representative) Transcom

Arbetstid: Schemalagd arbetstid, med öppettider vardagar 07:45-19:15. och helger 08:45-15:15.

Anställningsgrad: 80%

Kollektivavtal: Call/Contact Center och Marknadsundersökningsföretag

Anställningsform: Tillsvidareanställning, provanställning 6 månader

Startdatum: 12 april

Anställningen startar med en 3 veckors grundutbildning på distans, där du får lära dig verktygen du behöver i rollen. Distansarbetet kan komma att fortsätta under våren, det vill säga även efter utbildningen är slutförd.

REKRYTERINGSPROCESSEN

Du behöver inte skicka något CV till oss.

Direkt efter att du fyllt i din ansökan kommer du istället att få ett e-mail med 4 tester som är första steget i vår urvalsprocess. Vid godkända tester är nästa steg en telefonintervju.

Överensstämmer din profil med den vi söker, så bjuder vi in dig till en av våra digitala kandidatträffar. Där får vi möjlighet att berätta mer om tjänsten, och vi får lära känna dig bättre genom en personlig intervju.

Intervjuer genomförs löpande så skicka in din ansökan redan idag!

För mer information om tjänsten, vänligen maila oss på jobb.sverige@transcom.com.
Mer info
Email Mejla Transcom AB
Område Eskilstuna
Yrkesroll Försäljning, Kundservice, Transport & Logistik, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Deltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://se.transcom.com/
Sista ansökningsdag 14 maj 2021 (27 dagar kvar)