Landrins Bil har vuxit och tar nu steget till att centralisera sin biladministration. Vi söker nu två medarbetare som har erfarenhet inom biladministration för att tillsammans med kollegorna skapa en härlig arbetsplats där medarbetarna trivs och servicenivån är hög!
Om tjänsten
Som biladministratör ingår du i ekonomiavdelningen och kommer tillsammans med två kollegor arbeta mot alla våra sju anläggningar med biladministration. Huvudsakliga arbetsuppgifter är att utföra de administrativa delarna av en fordonsförsäljning i nära samarbete med säljaren och på så sätt bidra till en bra kundupplevelse. I tjänsten ingår även fakturahantering så som att ställa ut diversefakturor samt attestera och kontera leverantörsfakturor.
Din bakgrund
För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du har tidigare erfarenhet inom administration, god systemvana där erfarenheter från affärssystemet Kobra är meriterande.
Som person har du, likt resten av Landrins, ett inre driv att få saker gjorda. Du gillar att vara en del av ett team och har god samarbetsförmåga, kommunicerar rakt och enkelt samtidigt som du är trygg i dig själv och kan vara självgående. Du arbetar proaktivt vilket gör att du kan hantera utmaningar på både kort och lång sikt samtidigt. Viktigt är att du kan vara lyhörd för företagets behov.
B-körkort är ett krav.
Placeringsort: Eskilstuna
Heltid/dagtid
Tillsvidare anställning
Ansökan
Vi tillämpar löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt, men senast 15 december. Skicka din ansökan (CV och personligt brev) till nyttjobb@landrinsbil.semärk ansökan "Biladministratör". Frågor angående tjänsten besvaras av Ekonomichef Therese Andersson via mailtherese.andersson@landrinsbil.se .
Varmt välkommen med din ansökan!