Vi behöver förstärka vårt team med den perfekta medarbetaren för ett omväxlande arbete.

Är du ansvarsfull, motiverad, engagerad, kommunikativ och självständig?

Då kan du vara den vi söker.

Som person är du teknisk, målmedveten, noggrann, flexibel & serviceinriktad.

Arbetsuppgifterna består bland annat av:

· Bearbeta befintliga kunder

· Aktivt uppsökande av nya kunder

· Kundmöten på huvudkontor samt ute hos kund

Vi söker dig som:

· har en positiv attityd och intresse för både teknik och affärer

· behärskar Svenska och Engelska väl i både tal och skrift

· har B körkort

· gillar att bygga långsiktiga affärsrelationer

· har säljerfarenhet

· har god PC-vana

· är beredd att resa samt övernatta på annan ort

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i
Eskilstuna. Arbetet sker på vårt kontor samt ute hos våra kunder i Sverige. Vill du jobba i en serviceinriktad och utvecklande miljö är du välkommen med din ansökan och CV.

Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut.
Mer info
Kontaktperson Lina Lundgren
Telefon 0722310701
Email Mejla Lina Lundgren
Område Eskilstuna
Yrkesroll Försäljning, Account Manager
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.adaxab.se
Sista ansökningsdag 30 maj 2021 (48 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Keyline Scandinavia / ADAX AB erbjuder produkter och tjänster relaterade till nyckeltillverkning. Våra kunder är låssmeder & nyckeltillverkare spridda över hela Skandinavien. Som dotterbolag till det Italienska företaget Keyline erbjuder vi ett brett sortiment av nyckelämnen, nyckelfräsmaskiner, nyckeltillbehör etc. Vi är idag 4 medarbetare som arbetar med försäljning, order, service
& reparationer på vårt nybyggda kontor på Kungsgatan 98 i Eskilstuna.