Vi behöver förstärka vårt team med den perfekta medarbetaren för ett omväxlande arbete.

Är du ansvarsfull, motiverad, engagerad, kommunikativ och självständig?

Då kan du vara den vi söker.

Som person är du teknisk, målmedveten, noggrann, flexibel & serviceinriktad.

Arbetsuppgifterna består bland annat av:

· Bearbeta befintliga kunder

· Aktivt uppsökande av nya kunder

· Kundmöten på vårt kontor samt ute
hos kund

Vi söker dig som:

· har en positiv attityd och
intresse för både teknik och affärer

· behärskar Svenska och Engelska väl
i både tal och skrift

· har B körkort

· gillar att bygga långsiktiga
affärsrelationer

· har säljerfarenhet

· har god PC-vana

· är beredd att resa samt
övernatta på annan ort

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i
Eskilstuna. Arbetet sker på vårt kontor samt ute hos våra kunder. Vill du jobba i en serviceinriktad och utvecklande miljö är du välkommen med din ansökan och
CV.

Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut.

Sista ansökningsdag 2020-01-28.
Mer info
Kontaktperson Lina Lundgren
Email Mejla Lina Lundgren
Område Eskilstuna
Yrkesroll Försäljning, Account Manager
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.keyline-scandinavia.com
Sista ansökningsdag 28 jan 2020 (44 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Keyline Scandinavia / ADAX AB erbjuder produkter och tjänster relaterade till nyckeltillverkning. Våra kunder är låssmeder & nyckeltillverkare spridda över hela Skandinavien. Som dotterbolag till det Italienska företaget
Keyline erbjuder vi ett brett sortiment av nyckelämnen, nyckelfräsmaskiner, nyckeltillbehör etc. Vi är idag 4 medarbetare som arbetar med försäljning, order, service
& reparationer på vårt nybyggda kontor på Kungsgatan i Eskilstuna.