Projektledare inom installationsbranschen sökes till Eskilstuna

Projektledare inom installationsbranschen sökes till Eskilstuna

Har du en bakgrund i installationsbranschen och är redo att ta nästa kliv och bli projektledare? Nu har vi en spännande möjlighet för dig. Missa inte chansen - ansök redan idag!

Dina arbetsuppgifter

I rollen som projektledare kommer du till störst del ha yttersta ansvaret för projekten du ansvarar för. Det innebär att planera arbeten, beställa material, ansvara för budget och se till att projekten håller tidsplan.
Under din inledande period kommer du att få upplärning av en senior kollega innan du får ansvar över egna projekt. Men dom jobbar även med mycket mentorskap framåt också. Det finns alltid folk att fråga och bolla med. Det är viktigt att du har förståelse och erfarenhet av branschen, samt att du har ekonomisk kunskap för att kunna budgetera dina projekt.

Mer information ges vid en eventuell intervju.

Din profil

Skallkrav:
  • Svenska
  • 1-2 års erfarenhet som projektledare eller ledande roll inom ventilationsmontage.
Meriterande:
  • Arbetsmiljöansvar
  • utbildning inom ventilation, bygg, ekonomi eller projektledning
Vi söker dig som är social, strukturerad och ansvarsfull. Du har ledaregenskaper och är stresstålig. Du har en stor vilja att lära dig nya saker och har en analytisk ådra och ett bra ekonomiskt tänk.

Villkor

Omfattning: Heltid
Arbetstider: 07-16 med flex
Placering: Eskilstuna
Start: Omgående enligt överenskommelse
Urval sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen!
Mer info
Område Eskilstuna
Yrkesroll Organisation & ledning, Projektledare, Bygg & Hantverk
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 10 apr 2020 (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är ett av dom största installationsföretagen i Norden med ca 5000 anställda. I denna tjänst kommer man arbeta på avdelningen som sysslar med rör, el och ventilation. Dom lägger mycket fokus på trivsel och utveckling hos sina anställda. Just nu går det väldigt bra och därför behöver dom bli fler.

Mer information ges vid en eventuell intervju.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.