Auktoriserad revisor till BDO Eskilstuna

Auktoriserad revisor till BDO Eskilstuna

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

Vi söker dig som är auktoriserad revisor. Du har erfarenhet av att sköta och ansvara för egna revisionsuppdrag på olika ägarledda bolag och har vana att vara både rådgivare och bollplank till kunderna. Du har erfarenhet att leda andra i revisionsuppdrag och trivs i en roll med många kontaktytor med tyngdpunkt på relationsbyggande och kundfokus.

Din profil

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen hos BDO. Du gillar att ta eget ansvar över din egen prestation och arbete och har inga problem att själv ta kontakt med nya kunder. Service är ett av dina ledord och du sätter alltid kundens behov främst, oavsett storlek på kundens organisation inser du vikten i ett kvalitativt arbete. Du tycker om att både arbeta självständigt och tillsammans med andra och förstår vikten av ett gott samarbete för ett lyckat arbete. Du kommer arbeta proaktivt för att skapa och utveckla kundrelationer och du kommer arbeta med revisionsnära rådgivning.
Mer info
Område Eskilstuna
Yrkesroll Ekonomi
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 10 feb 2020 (15 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Varmt välkommen till vårt kontor på Rademachergatan 17 i Eskilstuna. Vi täcker in alla tjänster inom våra affärsområden - rådgivning, revision, skatt och företagsservice. På BDO sätter vi medarbetarna främst. Anledningen är enkel, vi ska bli bäst på service och den levereras bäst av våra medarbetare. Därför satsar vi på kompetensutveckling i form av utbildningar och skapar förutsättningar för långsiktiga karriärvägar. Vi arbetar i en prestigelös och inkluderande kultur där alla har möjligheten att växa, både som individ och yrkesperson. För att vara världens femte största revisions- och konsultorganisation är stämningen inom BDO förvånansvärt avslappnad och familjär. Vi uppmuntrar och underlättar för våra medarbetare att nå en bra balans mellan arbete och fritid.

Vi är ett personligt kontor med tillgång till stor kompetens. Vår kultur är familjär och arbetsklimatet är öppet och rakt vilket ger en stimulerande och utvecklande arbetsmiljö.

BDO:s drivkraft och våra värderingar – vad vi står för, har visat sig framgångsrikt utifrån hur våra kunder upplever oss. För tionde gången har rådgivnings- och revisionsbyrån BDO de nöjdaste kunderna i revisionsbranschen. Det visar undersökning från Svenskt Kvalitetsindex, SKI. Revisionsbranschen har högst förtroende av alla branscher.

BDO är världens femte största revisions- och rådgivningsbyrå med 80 000 anställda i 162 länder. BDO i Sverige har ca 750 anställda på drygt 20 kontor med en familjär kultur som gör att varje medarbetare känner sig sedd. Vi satsar på individuell utveckling och förstår att du måste trivas för att utvecklas och utvecklas för att trivas. Hos BDO involveras du i hela kundprocessen vilket ger dig möjlighet att jobba nära våra kunder. Vårt breda tjänsteutbud innebär att vi kan hjälpa kunderna på många plan. Därmed växer både du, ditt team och vi som bolag. BDO värnar om balans mellan arbetsliv och privatliv hos våra medarbetare vilket gör det möjligt att kombinera ansvarsfullt arbete med familjeliv och fritid samt möjlighet för återhämtning mellan arbetstoppar. Vi erbjuder dig ett konkurrenskraftigt anställningserbjudande.