

Ekonomiassistent till Incoord sökes!
Vi söker just nu efter Incoords nya ekonomistjärna, och vi tror att det kan vara just dig vi letar efter. Incoord Installationscoordinator AB är ett teknikkonsultföretag med stark miljömission. Här blir du en del av ett nytänkande och innovativt företag med högt i tak och familjär stämning.
Detta är en tillsvidareanställning hos Incoord.
Om rollen
Rollen som ekonomiassistent är varierande och bred, och du kommer ha ett nära samarbete med ekonomichefen. I rollen som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med kund- och leverantörsreskontra men även projektuppföljning.
Incoord jobbar projektbaserat och här är ingen dag den andra lik! I rollen som ekonomiassistent kommer du ansvara för fakturering för de olika projekten. Du kommer ha daglig kontakt och nära samarbete med projektledare.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
För att göra succé och trivas i rollen som ekonomiassistent tror vi att du är en nyfiken person som är öppen för nya utmaningar. Du har god förståelse för reskontra och trivs i en administrativ roll. Vidare är du noggrann och låter aldrig en arbetsuppgift falla mellan stolarna. I rollen är det viktigt att du trivs att jobba självständigt såväl som i samarbete med kollegor, detta då du kommer jobba i nära samarbete med projektledare samt utbilda anställda i nya arbetssätt eller system.
Din bakgrund:
Detta är en tillsvidareanställning med tillträde efter överenskommelse men vi ser gärna att du kan starta tjänsten hos Incoord så fort som möjligt. Dina arbetstider är 8-17, med möjlighet till flex. Incoord har kontor i Danderyd, ett stenkast från stan och med närhet till härlig natur. Hit tar du dig smidigt med både tunnelbana, buss och tåg. Det finns också parkeringsplats utanför kontoret.
Vad du får på Incoord?
Om Incoord
Genom helhetsperspektiv, engagemang, enkelhet och nytänkande skapar Incoord lösningar som får människor, hus och miljö att må bra på lång sikt. Incoord erbjuder specialistkompetens inom VVS, el, tele och belysning, energi och hållbart byggande samt styr och övervakning. Incoords mål är, och har alltid varit, att sköta bolaget med en varsam hand. Att i alla sammanhang arbeta med ett genuint intresse för våra uppdragsgivare, oavsett storlek på projekt och alltid med fokus på utveckling. Incoord tror på långsiktighet både när det gäller kunder och medarbetare.
The Place - Where happy work happens
För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag - och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!
Detta är en tillsvidareanställning hos Incoord.
Om rollen
Rollen som ekonomiassistent är varierande och bred, och du kommer ha ett nära samarbete med ekonomichefen. I rollen som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med kund- och leverantörsreskontra men även projektuppföljning.
Incoord jobbar projektbaserat och här är ingen dag den andra lik! I rollen som ekonomiassistent kommer du ansvara för fakturering för de olika projekten. Du kommer ha daglig kontakt och nära samarbete med projektledare.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Helhetsansvar för kund- och leverantörsreskontra
- Projektuppföljning
- Hantering av tidrapporter
- Utläggshantering
- Påminnelsehantering
- Kundfakturering
- Övrig ekonomiadministration
För att göra succé och trivas i rollen som ekonomiassistent tror vi att du är en nyfiken person som är öppen för nya utmaningar. Du har god förståelse för reskontra och trivs i en administrativ roll. Vidare är du noggrann och låter aldrig en arbetsuppgift falla mellan stolarna. I rollen är det viktigt att du trivs att jobba självständigt såväl som i samarbete med kollegor, detta då du kommer jobba i nära samarbete med projektledare samt utbilda anställda i nya arbetssätt eller system.
Din bakgrund:
- Något års erfarenhet som ekonomiassistent eller inom liknade arbetsuppgifter
- Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift
- Erfarenhet av Maconomy är meriterande
- Erfarenhet av projektredovisning är meriterande
Detta är en tillsvidareanställning med tillträde efter överenskommelse men vi ser gärna att du kan starta tjänsten hos Incoord så fort som möjligt. Dina arbetstider är 8-17, med möjlighet till flex. Incoord har kontor i Danderyd, ett stenkast från stan och med närhet till härlig natur. Hit tar du dig smidigt med både tunnelbana, buss och tåg. Det finns också parkeringsplats utanför kontoret.
Vad du får på Incoord?
- Tillgång till gym i huset
- Härliga kollegor som gillar att hitta på aktiviteter tillsammans
- Interna utvecklingsmöjligheter
- Möjlighet att jobba hemifrån någon dag i veckan
Om Incoord
Genom helhetsperspektiv, engagemang, enkelhet och nytänkande skapar Incoord lösningar som får människor, hus och miljö att må bra på lång sikt. Incoord erbjuder specialistkompetens inom VVS, el, tele och belysning, energi och hållbart byggande samt styr och övervakning. Incoords mål är, och har alltid varit, att sköta bolaget med en varsam hand. Att i alla sammanhang arbeta med ett genuint intresse för våra uppdragsgivare, oavsett storlek på projekt och alltid med fokus på utveckling. Incoord tror på långsiktighet både när det gäller kunder och medarbetare.
The Place - Where happy work happens
För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag - och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!
Mer info
Kontaktperson
Amanda Engberg
Email
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Hemsida
Sista ansökningsdag
19 apr. 2023 (20 dagar kvar)
Om arbetsgivaren
The Place är ett rekryteringsföretag och en Worklife Partner, en plats för våra kunder och kandidater att växa på för att stärka sin affär och karriär. Vi är verksamma inom kompetensområdena Ekonomi, Administration, HR, Logistik, IT och Kommunikation och brinner för att matcha rätt kompetens med rätt företag och att skapa ett positivt arbetsliv för såväl kunder som medarbetare.