Orderadministratör till Mörby Centrum

Orderadministratör till Mörby Centrum

Just nu söker vi en orderadministratör till vår kund. Skulle du beskriva dig som en person som brinner för service och alltid gör det lilla extra för kunderna? Då kan vi på Andara ha ett uppdrag för just dig. Vår kund, som sitter i trevliga lokaler i Mörby Centrum är ett välkänt större grossistföretag inom elektronikbrnaschen.

Ansvarsområden

Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av kundtjänst via telefon och e-post, orderhantering, fakturering samt övriga kontorsuppgifter. Du kommer att ingå i ett team där alla hjälps åt att stötta och hjälpa kunderna på bästa sätt.
Eftersom ditt dagliga arbete kommer bestå av kontakt med kunder är det viktigt att du har ett stort intresse för att leverera god service.

Kvalifikationer

För att vara aktuell för ett uppdrag som orderadministratör till vår kund ser vi att ni har tidigare erfarenhet inom kundtjänst och orderhandläggning, gärna mer än 2 år. Vi ser även att du uppfyller kraven nedan:
  • Gärna erfarenhet från att ha arbetat inom industri med elektronik delar/enheter
  • Ha goda kunskaper i Office paketet
  • Gärna en analytisk bakgrund eller erfarenhet
  • Mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, tal och skrift
  • Kunskap i SAP/R3
Personlighet

Då en central del av uppdraget handlar om att tillse att kundlöften uppfylls ser vi att du är noggrann och kan fatta beslut på egen hand. Det är även av stor vikt att du har lätt för att samarbeta och har ett prestigelöst förhållningssätt. Vidare är du strukturerad, ansvarsfull och lojal. Sist men inte minst är du morgonpigg.

Mer om tjänsten
  • Tillsättning: enligt överenskommelse i januari eller februari 2020
  • Omfattning: heltid, vardagar kl 7-16
  • Placering: Mörby Centrum
  • Uppdragstyp: Du blir anställd hos oss i Andara under 6 månader. Därefter är kunden intresserad av att ta över anställningen om båda parter så önskar.
Som konsult hos oss på Andara är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos oss på Andara som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag och trevliga sociala aktiviteter mm. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Att jobba hos oss innebär många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Svante Norin på svante.norin@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.
Mer info
Område Danderyd
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 31 jan 2020 (5 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vi på Andara är specialiserade på konsultuthyrning och rekrytering till stora och medelstora företag i Stockholms Län. Vi är inriktade på personal inom Administration/Service, Ekonomi, HR/Lön, Marknad och IT.