Programkoordinator sökes till spännande roll

Programkoordinator sökes till spännande roll

Dina arbetsuppgifter

Är du en serviceinriktad administratör som brinner för att samordna, koordinera och vara spindeln i nätet? Vill du ta ansvar över den interna kontorsservicen samt arbeta i en variationsrik roll? Då har vi möjligheten för dig här.

Rollen är tudelad och innebär delvis att du ha ett övergripande ansvar för den löpande verksamheten under program och konferenser med programdeltagare. Detta innebär att du planerar, strukturerar och utför konferenser och event i verksamheten. Du är en del av det administrativa stödet vilket innebär samarbete med och stöd åt övrig personal inom organisationen samt att aktivt bidra till att organisationen följer, dokumenterar och utvecklar fastställda arbetsprocesser och arbetsrutiner. I rollen kommer du även att ta ett ansvar över den dagliga kontorsservicen så som växel, reception, inkommande mail, fakturakontering samt ansvara för de digitala administrativa verktygen inom verksamheten.

Detta är en rekrytering vilket innebär att du kommer att bli direkt anställda av vår kund. Start i augusti eller enligt överenskommelse.

Din profil

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande roller, förslagsvis inom event, konferens eller utbildningsväsendet. Det är meriterande med tidigare erfarenhet från den akademiska världen. Du har hög systemkunskap och gärna erfarenhet inom CRM-systemet Lime. Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat.

Som person vill vi att du är noggrann, strukturerad och ödmjuk. Du motiveras av att utveckla både din egen kunskap samt rutiner/processer. För dig är det självklart att självständigt driva ditt arbete framåt och agera professionellt i alla situationer. Detta är en arbetsplats som präglas av samarbete och det är viktigt att även du är prestigelös och kan hugga i där det behövs. I rollen kommer du att arbeta i en miljö med många kontaktytor, både externt och internt, vilket innebär att du är en viktig del av dina kollegors och besökares upplevelse av bolaget.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Mer info
Område Danderyd
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 9 maj 2021 (27 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Mer information om vår kund ges längre fram i processen.