Städare till Qvinna i Botkyrka

Städare till Qvinna i Botkyrka

Botkyrkabyggen är ett av landets större allmännyttiga bostadsföretag med ca 10 700 hyresbostäder och 130 anställda. Vi arbetar för att vara landets mest kundorienterade företag med ledorden nära-engagerade-pålitliga. Botkyrkabyggen är också ett företag som arbetar för ökad mångfald, en jämn könsfördelning av kvinnor och män i olika åldrar och med spridning i etnisk bakgrund hos personalen.Vi söker städare till vår satsning Qvinna i Botkyrka.

Arbetsuppgifter
Vi sköter städningen av portar, trappor och tvättstugor i våra bostadshus. Vi arbetar även med att hålla rent och snyggt i utemiljön. Som städare kommer du att vara placerad i ett av våra fem områden i Botkyrka.

Kravprofil
Vi söker dig som är intresserad av att jobba med städning i fastighetsbranschen. Du är kvalitetsmedveten, ansvarsfull och självgående i ditt arbete och har en god samarbetsförmåga. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Övrigt
Botkyrkabyggen erbjuder till en början en praktikplats som kan leda till heltidsjobb med goda möjligheter till utveckling. Vi erbjuder utbildning i renhållning, bra arbetstider och ett gott arbetsklimat. Botkyrkabyggen är en rökfri arbetsplats. Tillträde sker enligt överenskommelse.

Ansökan
Välkommen att skicka din ansökan med CV och personligt brev. Urval och intervjuer sker löpande. För mer information, se vår hemsida Välkommen till Botkyrkabyggen.
Mer info
Område Botkyrka
Yrkesroll Fastighet, Lokalvård, Offentlig Förvaltning
Typ av anställning Tillsvidareanställd
Hemsida http://www.botkyrkabyggen.se/
Sista ansökningsdag 11 dec 2022 (12 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Botkyrkabyggen är ett av landets större allmännyttiga bostadsföretag med 10 700 hyresbostäder. Vi är 130 anställda och arbetar för att vara landets mest kundorienterade företag med ledorden nära-engagerade- pålitliga. Botkyrkabyggen är ett företag som arbetar för ökad mångfald, en jämn könsfördelning av kvinnor och män i olika åldrar och med spridning i etnisk bakgrund hos personalen.