Registrator/administratör med erfarenhet av Ecos 2

Registrator/administratör med erfarenhet av Ecos 2

Vi söker dig som tidigare arbetat som registrator, handläggare eller administratör och har erfarenhet av registrering och arbete i systemet Ecos 2. Uppdraget kommer påbörjas snarast möjligt och löper till sista augusti, med ev. förlängning. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetsbeskrivning
Du kommer jobba inom förvaltning inom samhällsbyggnad och kommer främst arbeta mot miljöenhet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara registrering i Ecos 2 eller motsvarande system. Du kommer även hantera allmänna handlingar och pappershandlingar samt postöppning. Det är meriterande om du har arbetat som assistent eller registrator på en miljöenhet tidigare och har kunskap om verksamhetsområdet.

Vem är du?
  • Tidigare erfarenhet av registrering i Ecos 2 är ett krav, meriterande om du även arbetat i Public 360.
  • Avslutad gymnasieutbildning eller eftergymnasial utbildning inom relevant område
  • Förmågan att kunna arbeta självständigt
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via hemsidan.

Vi erbjuder
Detta är ett tidsbegränsat uppdrag med omgående start. Du blir anställd som konsult hos Arena Personal men arbetar hos vår kund. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:
  • Marknadsmässig lön
  • Personlig och stöttande konsultchef
  • Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet
Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär.

Om verksamheten
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt.

Anställningsomfattning: Heltid

Varaktighet: 3-6 månader

Tjänstgöringsort: Stockholm
Mer info
Område Botkyrka
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 24 juli 2021 (42 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Att hitta nya medarbetare innebär att hitta rätt medarbetare. Oavsett om du har ett fast eller temporärt behov av personal hjälper vi dig att hitta dem. Arena Personal är ett bemanningsföretag med engagemang. Vi har närmare 30 års erfarenhet inom bemanning & rekrytering. Kunden erbjuds väl utarbetade processer med starkt engagemang och personligt bemötande. Vi stärker befintliga arbetsstyrkor och hjälper dig växla upp vid toppar. Med rikstäckande nätverk inom en mängd branscher och områden är vi en pålitlig partner i både bemannings- och rekryteringsprocesse