Huvudsakliga arbetsuppgifter
Som odermottagare/Arbetsledare på Montrab är du en viktig länk mellan kund och de som utför tjänster åt kund. I det dagliga arbetet ska du ta emot samtal och ringa upp kunder. Räkna och lämna offerter på samtliga av våra tjänster, även viss projektledning ingår i det dagliga arbetet. Du ansvarar tillsammans med närmaste chef för respektive avdelning att uppdragen utförs enligt beställning samt med god ekonomi och kvalitet. Övrig admin och hjälpa till där det behövs.
Kompetenskrav
Du har lägst gymnasienivå samt B körkort. Vi ser det som meriterande om du har arbetat i en likvärdig roll inom servicebranschen. Har god datavana och meriterande om du jobbat i någon slags affärssystem/crm. Behärskar svenska i tal och skrift.
Personliga egenskaper
Som person är du engagerad, gillar utveckling och kan samarbeta. Sätter alltid kundens behov som en självklar utgångspunkt i ditt arbete. Du är positiv, flexibel och har en god känsla för service och siktet inställt på långsiktiga och goda relationer till både medarbetare och kunder. Vi tror att du är energisk prestigelös person och som gillar ett högt tempo samtidigt som du är noggrann och vill leverera ett arbete med högsta möjliga kvalitet. Montrab värdesätter högt att du är en samarbetsvillig person som förstår värdet av bra team-arbete. Du älskar att ha många bollar i luften och logistiktänk har du i dig. Därför är din personlighet av stor vikt.
Anställningsform, omfattning, placeringsort
Provanställning sex månader och därefter tillsvidareanställning. Tjänsten är på heltid, i Borlänge/Falun. Vid frågor vänligen kontakta rekryterande chef. Då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, ser vi gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Passar det här in på dig eller känner du någon som du kan tänkas rekommendera tjänsten till?