Customer Experience Agent

Customer Experience Agent

Brinner du för service och vill jobba för Nordens mest välkända och älskade modeåterförsäljare? Älskar du att alltid göra det där lilla extra för dina kunder? Nelly.com söker nya medarbetare till vår kundservice!

Arbetsuppgifterna består främst i att ge Nelly.com's kunder den bästa tänkbara servicen via chatt, mejl och telefon, men även administrativa uppgifter förekommer. Teamet består av ca 30 positiva, drivna och passionerade kundservicemedarbetare, controller och Team coacher. Kunderna finns i hela norden, därför är det ett stort plus om du behärskar ytterligare något nordiskt språk i tal och skrift.

Tjänsten är en visstidsanställning t.o.m. 31 januari 2019 med möjlighet för förlängning. Placering är på vårt huvudkontor i Borås. Arbetstiderna är varierande, vilket innebär att arbete under kvällar och helger kan förekomma.

Din profil

Vi söker dig som är mycket kund- och servicefokuserad och flink i fingrarna. Som kundservicemedarbetare på Nelly.com är du företagets ansikte utåt och du anstränger dig alltid för att överträffa kundens förväntningar. Det är din uppgift att vara lyhörd och skapa en förståelse för mindre nöjda kunder för att hitta en passande lösning. Du har med fördel erfarenhet av liknande arbete inom service, men det viktigaste är att service kommer naturligt för dig, och att du har en driftig och resultatinriktad inställning där du självsäkert kan ansvara för flera processer samtidigt. Din förmåga att styra ett samtal och en chatt, din goda datakunskap och att du talar samt skriver svenska obehindrat ger dig goda förutsättningar att lyckas. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet.

Intresserad

Registrera gärna din ansökan snarast möjligt, då vi intervjuar löpande. För frågor om tjänsten vänligen kontakta Jeroen van Nijkerken, jeroen.vannijkerken@nelly.com.

Kunskaper som krävs för uppdraget:
  • Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift
  • Goda kunskaper i svenska och gärna ytterligare ett nordiskt språk
  • God datorvana i PC-miljö
- Mycket goda kunskaper i MS Office-paketet
Mer info
Område Borås
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 14 okt (26 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Nelly.com är en ledande aktör inom Online Fashion Retail med en omsättning på 1,3 mdkr (2016) och är verksamma på över 14 marknader med störst fokus på Norden. Genom att inspirera unga kvinnor och erbjuda det bästa urvalet av de senaste trenderna och mode-måstena är målet för Nelly.com att vara nummer ett bland modedestinationer i Norden.

Nelly.com och NLYMan.com är en del av Qliro Group AB som är Nordens ledande e-handelskoncern.

Vi erbjuder dig ett företag med stort driv och en arbetsplats full av energi och engagemang för det vi gör. På Nelly är tempot högt, kommunikationen rak och atmosfären fylld av kreativitet.