Fastighetsansvarig sökes till kund i Borås

Fastighetsansvarig sökes till kund i Borås

Om tjänsten

Till en kund i Borås/Marks kommun söker vi en erfaren fastighetsskötare. Inom fastighetsbranschen har du en yrkesroll som innebär flera olika arbetsuppgifter, ibland är gränserna mellan dem flytande.
Arbetsuppgifterna varierar med flera olika inriktningar, exempelvis fastighetsskötsel, teknik och maskinarbete.
Tjänsten är på heltid med arbetstid på dagtid. Tillsättningen kommer att ske i juni. Du kommer att bli anställd av Logent och hyras ut till kund.

Din profil

Som person är du driven, engagerad och har hög arbetsmoral. Vi söker dig som är händig och som kan ventilation, skalskydd, brandskydd och även kan göra vissa enklare reparationer själv. Det är meriterande om du är kunnig över maskiner och är teknisk, som person ser vi att du har ett stort tekniskt intresse.

För att lyckas i rollen är du initiativtagande, flexibel och strukturerad då varierande arbetsuppgifter kan förekomma.
Du har med fördel tidigare erfarenhet av drift- och servicearbeten.
Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser gärna att du som söker är en lagspelare som kan arbeta självständigt när arbetet kräver de och som tar stort eget ansvar.

Om Logent

Logent är en oberoende tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande inom Supply Chain Management. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Logistik, Bemanning, Hamn & Hub och Kompetens. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 3000 anställda. Under 2017 omsatte Logent ca 1,3 miljarder SEK.

Vi är måna om våra anställda och erbjuder alla medarbetare försäkringar och marknadsmässiga löner. För dig som vill prova på att arbeta i Norge eller kan tänka dig att arbeta vid någon av de andra orterna där Logent finns representerade i Sverige så har vi på Logent många roliga uppdrag att erbjuda, vi ser gärna att våra anställda utvecklas inom koncernen!
Läs mer på www.logent.se

Om ansökan

Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Du ansöker om tjänsten via annonsen, vi behöver ditt CV och ett ansökningsbrev. Ansvarig rekryterare går igenom inkomna ansökningar och gör urval, är du en av dem som går vidare i processen kommer du att bli kontaktad för en första telefonintervju och avstämning kring erfarenheter relevanta för tjänsten. Går du sedan vidare i processen får du möjlighet att komma till Logent för att träffa ansvarig rekryterare på en personlig intervju.

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Borås
Yrkesroll Organisation & ledning, Bygg & Hantverk, Administration
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av Logent
Sista ansökningsdag 31 maj 2019 (38 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Logent är en oberoende tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande inom Supply Chain Management för logistikintensiva verksamheter. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Logistik, Bemanning, Hamn & Hub och Kompetens. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 3000 anställda. Under 2015 omsatte Logent ca 1,5 miljarder SEK. Logent AB är auktoriserade genom Almega och AEO-certifierade samt certifierade enligt ISO9001 och ISO14001.