IT-support / Supporttekniker / Servicedesk

IT-support / Supporttekniker / Servicedesk

Känner du passion för IT och efterfrågar tydliga utvecklingsmöjligheter? Här blir du en del av ett familjärt företag som satsar på sina medarbetare.

Om företagetFöretaget hjälper små och medelstora företag, organisationer och offentlig sektor att nå sina verksamhetsmål genom att erbjuda kostnadseffektiva IT-lösningar. Företaget hjälper sina kunder med separata tjänster men kan även stötta upp som helhetspartner och ta hand om alla IT-frågor, från strategi till drift. Företaget har 400 medarbetare och finns på cirka 30 orter. Nu söker Boråskontoret två stycken nya medarbetare till deras servicedeskteam.

ArbetsuppgifterI rollen som supportmedarbetare hos företaget blir du en del av ett kompetent team på fem personer. Ärendena är av varierande karaktär och kommer in via telefon samt ärendehanteringssystem. De kan bland annat röra enklare uppgifter som att lägga upp ett användarkonto till något mer avancerat såsom felsökning. De ärenden som du inte har möjlighet att lösa eskalerar du vidare. Arbetstiderna är förlagda under kontorstider.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning, eftergymnasial utbildning inom IT är meriterande
  • Arbetslivserfarenhet från en supporterande roll är meriterande
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
  • B-körkort
Vi tror att du som söker har förmåga och intresse för att samarbeta med andra människor. Du ser inga problem med att hjälpa och stödja dina kollegor i de områdens som behövs. Vidare är du uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande, har kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Slutligen tror vi att du som söker motiveras av att få sätta igång projekt och driver ditt arbete av egen kraft.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Borås
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: First line support, 1st line support, IT, teknisk support, support, kundsupport, kundtjänst, kundservice, konsult, heltid
Mer info
Område Borås
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.